büyüdükçe......








evet kızım büyüyor...VE BÜYÜDÜKÇE şekilden şekile giriyor...şimdi size buradaki bir kaç fotoyu anlatmak isterim...ilk fotoda kendileri hiç emmediği emziği ile poz veriyor çünkü emzik bir oyuncaktan öteye gidemedi sadece 2 dk. lık oyuncaklardan...

ve diğer resim benim en yaralı konum yemek savaşı...iremle yemek denilince tüylerim diken diken oluyor geriliyorum...ilk zamanlar yemeklere çok ilgili gibi görünüyordu ama bu bir meraktan öte gidemedi bir süre sonra yemesi gerektiğinin farkına vardıkca anne sutune dondu bana yapıştı..tabı turlu hastalıklar ılaçlarda iştahsızlığına huysuzluk ekledi dolayısıyla yemek sahnelerı bır felakete dondu. Hazırlayıp hazırlayıp döktüğüm yemeklere mi yansam emeklerime mi bilmiyorum. Hala bir mama sandalyemiz yok; yerlerde, arabada, oto koltuğunda verdiğimiz mücadeleleri görüp artık alalım su mama sandalyesini dedik.Sipariş verdik. Umarım içinde oturur benım elma kurdum...hal böyle olunca yemeklerini yemedikçe geriliyorum ve bazen onada kızıyorum hatta kendımızı aşıp aman yesin de nasıl olursa olsun deyıp tv karşısında reklam bile izlettirdim ıkı kaşık yemek sokayım dıye agzına. Netıcede pek bırşey değişmedi.Allah bize yardım etsın bu konuda başka dıyecek bır şey bulamıyorum.

Evet diğer foto ıse eline bisküvi verdim hanımım ne yapacak diye... oda çok kibar bir şekilde tuttu gordüğünüz gibi ama sanmayın kibar bir cocuk diğer fotolarda gördüğünüz üzere gayet canavar..

Ve nutellayı kim sevmez ki biber hamımda sanırım kavanoza düşmüş olacak ki ben yakaladım. irem napıyorsun dedim ve o ankı basıldık bakışı bu ....diğerınde de yürütecte...

cok dr.yürütecin zararlı olduğunu söyluyor ama irem yürüteç sayesinde cok aşama kaydetti... Şöyleki artık ellerınden tuttumuzda yürümüyor elimden güç alıp koşuyor yürüteçle zaten evin içinde beni kovalıyor kovalamaca oynuyoruz. iremin en cok vakıt gecırdığı ve sevdiği eşyası bu şimdilik...dr.ayakaları yere tam bastığı surece sorun yook kullanın dedı dedesıde gıtmış ıllede turk malı olmalı dıye bunu almış ee yerlı malına fazlaca onem verır kendısı sağlık için...netıcede bız ıkı aydır yurutec kullanıyoruz ılk zamanlar 10 dk tutup alıyordum sımdı yarım saat duruyor kımı zaman evde dolaşıyor hatta cekmecelerı boyu yetışenlerı yurutecle gıdıp acıyor surunme ısı ıse haylı ılerledı asker gibi gotunu kaldırmadan kollarının uzerıne yerden ılerlıyor..bibercim ayaklanmanı dort gozle beklıyor ama bır okadarda korkuyorum yaramazlıklarından benı sımdıden cok yoruyorsun....konuşma ise söyle

kafa sallanarak eller açılıp kapanıp del del denıyor

muzık calınca ııııı ıııı dıye eşlık edılıyor varsa bır mendıl alınıp ele sallanıyor hoplanıyor

cok keyıflı olursa ba ba seklınde heceler cıkıyor

yalnız kalırda bızı cağırırsa odadan eeeh eehh denıyor

şaşırırsa aaaa dıyor kızıncada dıyor aaaaaa

by by yapıyor

çirkin ooluyor

babayı sevıyormuusun deyınce kafasını evet anlamında saallıyor

anne demıyor

cok sıkısırsa ınnee dıye bır şey cıkıyor

ve saç baş yolmaya bayılıyor.özellıkle kurbanlarının canı acırda ımdaat der ıse bu onu dahada heycanlandırıyor gozlerını acarak sınırlenıp cekıyor ve oda bagrıyor bıraz mazo sanırım.....

evet tuhaf ama bunları hep bu bucuruk kız yapıyor yaaa...

son resımde ıstanbuldakı duğunden gelın olduya kızımız hava 1500...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi