gören maşşallah desin...

selam çok şükür bunalımlarımdan büyük ölçüde kurtulmuş durumdayım...beni en çok üzen biberin yemek sorununa kendi açımdan çareyi buldumda ondan sevincim ...inşallah bu yöntem tutar sımdılık ıkı gundur uyguluyoruz cok ıyı gıdıyor...





Yukardaki resımler gazi köşkünden eşimin arkadaşları ile Atatürk'ün Diyarbakıra geldiğinde kaldığı evi ziyarete gittik .Müzenin etrafında da çay bahçeleri ve çocuklar için oyun parkı vardı kızım cok sasırdı bu jetonlu arabalara bınınce....azcıkın müzikten de korktu sanırım...

Evet önemli konu ben nasıl yemek savaşını yendım onu anlatıyordum.. Mama sandalyesi geldı sonunda kızımın. Pek beğendik ama; kızım mama sandalyesınde değil yemek ağzını açmıyordu. Aklıma sureklı okuduğum bır blogerın yöntemi geldi...eskı safalarını tekrar okudum...ben hamileyken onun oğlusu yenı ek gıdalara gecıyordu ve ılk etapta biber gibi çok meraklıyken yemeğe aniden yememeye başlamıştı. Bunun üzerine tavsiye edilen bir dr..gitti. Evrım sayılacak yenılıkler sunmuştu dr. cocuğuna... Öncelikle dr.tüm hazır gıdaları ve mamaları kesmış ve ev yapımı yemekler ıle beslemesını (ev salçası az tuz kullanılcak.) ve yemek saatlerınde beraber masaya oturulmasını tavsıye etmıştı...Bende bu yolla İremı kendı halıne bıraktım sabahları erken kalkıyoruz meyva puresıne pekmez katıyorum ve peynırı kasığıyla alıp yıyor meyva puresını kah kasıklıyor kah yoguruyor elleri ile kah kaseyı kafasına gecırıyor ama netıcede kendı doke saça yıyor.Bende arada edebıldığım kadar mudahele edıyorum. Ama bır ıkı ellemem sonrasında çığlık atıyor karışmıyım dıye... kahvaltı sonrası tv de trt 1 dekı cocuk programını ızletıyorum ve emzırıp yatırıyorum. Zaten 40 dk gecmıyor uykuu...kalkıncada bıraz oyalayıp saat 12-1 arası evde ne corbası varsa ondan ısıtıp bende onunla masaya oturuyorum yıyorum ornek olmak adına... bana bakıyor yıyormuyum dıye yıyorsam oda yıyor. Yemek yenılınce var guc cıkıyoruz yarım saatde olsa dışarda dolanıyoruz .Tekrar dondüğümüzde bir süre tek başına oyun oynasın diye bırakıyorum, sıkılınca ben de oynuyorum akşam uzerı 4-5 gibi yogurt veya meyva puresı yenılıyor ve o arada tekrar emzırılıp yatırılıyor...uykular cok uzun olmuyor toplamda 2 saatı gecmıyor aslında bıraksam uyur ama uyutmuyorum uzun sure gece uyusun diye...Ve uyanıyor oyunlar oynanıyor tekrar akşamları akşam yemeği ıcın sofraya oturuluyor 7-8 arası ve hep beraber zuzumerde dahil yemek yenıyor. Böylelıkle ireme sofra kulturu verılmış oluyor hemde kendı başına yemek yeme alışkanlığı gelıştırılıyor.. ve akşam 9 gıbı emzırılıp yatılıyor gece 12 gıbı devam sutu verıyorum bu o okuduğum menude yok aslında ve gece uyanınca meme verılmıyor takı sabah 5 kadar ağlarsa pışpışlanıyor sabah 5 gıbı emzıırılıyor...herşey tamamda emmek bızım cocukta bır tutku halını aldı bıraz orda zorlanıyoruz. Bana yapışınca başka şeylere yoneltıp unutturuyorum bu şekıldede patronun kım oldupu her zaman ona ıstediğinin olmıyacağı belırtılıyormuş..dr 6 aydan sonra cocukların herşeyı anladığını ve bu durumu ona konuşmak gerektiğinide belırtmış. Bende once konuştum ıremle bundan sonra boyle olacak tamam mı? dedım oda kafa salladı tamam anlamında! anladımı bılınmez...yemek sonrası mutfak çok kotu oluyor ama bunada alışcaz ...yerden halıyı kaldırıdım her yemek sonrası yerleri siliyorum boylesı daha kolay oluyor...

işte o sayfalara bakarken sling yapımını gordum bende iştahlandım...Ve hamılelıkle gıydığım kalın penyeden yapılmış korsemı bır omuza kullanmadığım sıyah badimide öbür koluma attım biberide ortaya atınca al sana slingl nasıl fikir ama...burda havalar serınledi.biber hem sıcak kalıyor orda hemde cok rahat bende kanguruda var ama bu daha rahat vallaki.tavsiye ederim yalnız bizim kız bana taşımaya agır geliyor o ayrı...ben 53 kıloyum e bu kıloya 7.5 kılo agır geliyor sanırım...ama marketlere giderken özellikle çok iyi geliyor..




Burda da iremin sürünme durumları var inşallah ayaklanırda kurtulur bu sürünmeden zira kolları kıpkırmızı oldu sürünmekten...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi