işte geldik burdayız.....

Sultan Ahmet camisi gezıntısı en buyuk teyzesi ve biz




















irem müzik dinlerken




selam herkese malesef fotograf makinasının aktarım kablosunu İstanbulda unuttuğum için istanbul fotografları teyzemizin makinasındakileri cd ye kopyalamıştık onlarla sınırlı kaldı.Fekat az çok elımde olan bır kaç görüntüyü paylaşmak istedim.Anlatılacak çok şey var tabı uzun bir ara verdim. Ama bir o kadar da yapılcak işim var o yüzden yavaş yavaş yapacağım hepsini...













Benim yiğenim batuşsünnet oldu.Yani biz hem gezmeye hem düğüne gitmiştik. İlk resimde Batuş ve kuzeni Biber kızıma gelinliğini ablam almış düğünde oda gelın oldu cok şirin oldu...teşekkür ederiz teyzeye...



ikinci resimdede bendeniz ve kızım biber.....anlatacak söze ne gerek kızım bana benzemıyor işte ...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi