bu günümüz dünümüz...

Dün güne gittim. Ama çok eğlenceli değildi. Birazda üzüntü ve muz kabuğu (hayalkırıklığı) vardı aslında… çünkü güncü arkadaşlarım benden yaş olarak yaklaşık en az 5 yaş büyükler en çok 10- 15 arası değişiyor. Hepside erken evlenip boyunca çocuk yapmış. Ben ireme yemek yedirirken ve bakarken hep ”ay biz nasıl büyütmüşüz” diye bana bakıp işimin zor olduğundan bu konuları unuttuklarından bahsettiler. Bende unutacak mıyım bir gün bu günleri yani…
Derken hamileliğim geliyor aklıma aslında düşündükçe hatırlıyorum hamileliğimi ilk doğum yaptığım zamanları İrem’i ilk gördüğüm anı evet daha şimdiden unutmaya başlamışım bile…böyle dönüp düşünmek garip geliyor sanki o anları doya doya yaşayamadım gibi geliyor..bazen o anlara dönmem istiyorum tekrar belki 1 yıl sonrada bu anları düşüncem ve yazdıklarımı okuyunca çok isyan etmişim onun yerine keşke zevk almayı becerebilseydim demek istemiyorum ama hayattan zevk alarak yaşamayı da şu aralar beceremiyorum. İşte benim eksikliğim burada başlıyor.depresyon hep bir adım gerimde beni bekliyor ne zaman yenilsem tökezlesem kalsam yerimde beni hemen yokluyor bir buhran ben bunu anladım.o yüzden durmama fazla düşünmemek gerek öylece yaşamak yaşamak “carpe diem” kıvamında…
Ve ütü yığınından oluşan koca kütle akşamları 1 saat ütüleyerek ütü tepeciğine çevirebilme kıvancını yaşıyorum. Sadece biber kızın çamaşırları kaldı inşallah onu da bu gün hallederim.bugün ireme ne yedirsem diye düşünüyorum bebeğim ne yesin sitesi bana güzel fikirler veriyor sağolsun..ama çok da artık ben ireme özel yemekler pişirmiyorum haftada birkaç kez evde bir yemek yoksa ona uygun o zaman pişiriyorum.kendim zaten her gün taze yemek pişiriyorum kendim için.. ve yemeklerimi az salçalı ve tuzsuz yapmaya özen gösteririm ireme de kedi yemeklerimden veriyorum… zaten bu aylardan sonra bebeklere ev yemekleri verilmesi gerekiyor ki bizim yediğimiz yemeklere alışsın..ne zamana kadar ona farklı yemek pişirebilirim ki..aslında dişleri olsa kızımın yemek konusu daha keyifli olacak ama bu kızın dişeri hiç çıkacak gibi görünmüyor…
Hala İremi aylık kontrole götürmedim. Uyansın her zaman gittiğimiz dr. Götüreceğim. Artık yapacak bir şey yok…Burada tavsiye edilen dr başka zaman götürürüm.
Birazda benim kızın son günlerdeki komik videolarını yükleyim şekil şekil cin bibeberim…

Yorumlar

Merhaba canım,cin biberin çok tatlı Maşallah,Allahım esirgesin.Güne gittiğinde söylenenler içini acıtsada hiç kafana takma.Daha yaşın çok genç okuduğuma göre,bencede her anından zevk almaya bak çünkü zaman öyle hızlı geçiyor ki...Bizde Erzuruma geleli 2 ay oldu ama bana sorsan bende hala buralara alışamadım.Öyle vaya böyle zaman geçecek emin ol,önemli olan kızınla kaliteli zaman geçirebilmen.Ben öğretmenim ve şu anda ücretsiz izindeyim.Allahım 11 yıl sonra bize tekrardan bebek nasip etti.Allahım hepimizin bebeğini korusun,bzilere bağışlasın İnşallah.Bu arada İlkemizin sitesinden ulaştım sana,umarım yanlış anlaşılmamışımdır...
biberlieatnes dedi ki…
selam oncelıkle benı anlamaya çalışıp yorum yazdığın için çok teşekkur ederım yanlış anlamak bır yana cok sevındım yazmanıza ve bende sıtenızi zıyaret ettım oğullarını cok tatlılar allah bağıslasın gule gule buyutun...
İyi dileklerin için teşekkür ederim canım,kızını çok öptük...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi