gün be gün

Evet bugün de yazıyorum..Allahtan karşılıksız yazıyorum da yazabiliyorum yoksa aha bak ne sorduğuma cevap var nede başka bir şey deyip kızsam okuyanlara formu bir günde silerdim herhalde…Neyse ki sorularımın kaile alınmaması benim şevkimi kırmıyor…. Yazıyorum çünkü aslında kendi çapımda içimi döküyorum…Yazıyorum çünkü geçmişte neler yaptığımı hatırlamak için küçük notlar düşüyorum aralarda yazıyorum çükü kızıma bir hatıra olsun istiyorum…onu ne kadar zor büyüttüğümü ve isyanlarımı görünce umarım bana kırılmaz….
Bugün misafirim gelecek İstanbul dan zuzumerin arkadaşının eşi onlarda bizim gibi buraya cıktı şarkı ve aynı zmanada geldik buralara…onunda 3aylık bir oğluşu var bana gelicekler oturmaya…biraz donuk bir kızceğiz ıkı kez görüştük eşlerle daha önce ilk defa tek görüşceğiz umarım güzel bir sohbet ortamı oluşabilir…
Şimdi çamaşırlardan bahsetmeden geçemiycem son makinede su an yıkanıyor kuruyanları kullanmadığım odada kı koltuğun üzerine yığdım sımdıden bır kucuk çamaşır dağı oldu bile o odayıda kitledim misafir görüp korkmasın diye nasıl fikir ama….

Allahtan temkinliyim daha önceden yaptığım sigara böreği ve kek buzlukta onları fırına attım mı iki dakikada eski formunda döner yasasın ondan rahat rahat oturuyorummm….

Ya dün gece felaketti irem saat 2 de gece bir uyandı 5 e kadar yatmadı yarım saat emzirdim once uyumadı sonra 1 saat ayağımda salladım ve 3.5 da pes edip yatağına koydum gittim yattım 15 dk oynadı ve sonra ağlamaya başladı belkı kendı kendıne uyur dıye bır umut almadım. 15 dk bağırdı ağladı en sonunda zuzumer pes ettı gıttı aldı getırdı aramıza aldık 1 saatde yatakta boğustuk kızıyorum kapa gozunu yat dıyorum ben ona Allah Allah demeyi öğrettim ya bilinçlimi diyor bilmiyorum kızınca bana Allah Allah diyor gülermisin ağlarmısın … yani.en sonunda 5 de uyudu bende yattım.aslında biber hanımı yatmadan önce yıkarsam uyuyor gece ama ev merkezı sistem ve gece soğuk oluyor buralarda gündüz hava sıcakken gece birden ısı düşüyor ve serin oluyor irem ise örtünmeyi sevmiyor. Üzerine ne örtsem tekmeliyor. Dolayısıyla ben yıkamaktan korkuyorum hasta olucak diye…
Evet bu arad akşam oldu misafir geldi gitti.malesef düşlediğim muhabbet pek olmadı çünkü çok gazlı bir oğluşu var tüm gün uyumadan ağladı yazık kıza üzüldüm hali benden berbat çünküüü… ama asıl ilginç olanı iremdi. Bebek çok ilginç geldi tüm gün mama sandalyesinde annesini ve bebeği izledi çok akıllıydı. Alahım bir bebek istiyorum hemen iremi durduracak lakin annesiyle gelsin bebek biz izleyici olalım sadece çok keyifli oluyormuş…
Zuzumer bu akşam erken gelicekmiş bende göçmüş gitmente olan mutfagımı ve evı tıparlayıp bir akşam yemeği yapayım anlıycanız zeyna işbaşında şimdi motur takmış gibi çalışmak lazım..yarında gün var bakalım nasıl olucak hayat....

Not: zuzumer aradı gec gelıyor hıc sasırmadım zaten erken geldığı gorulmedıkı..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi