İrem’i dr. götürme başarısını sonunda gösterdim .Hemde tavsiye edilen dr. hanımla tanışmış oldum. Cerrahpaşa mezunu mütevazi dr. ile ıkı gun sonra yıne görüşeceğiz. şimdilik tahlil verdi bize çok konuşamadık tahlil sonrası yorumlarına gore bende ona devam etmeye karar vereceğim. Pek bir şey anlamadım henüz… Ama götürdüklerim arasında en iyisi gibiydi… İrem tabi ki az kilo almış ve hala ortalamanın altında..Dr hanım bunun ilk geldiğimiz zaman geçirdiği rahatsızlıklardan kaynaklandığını söyledi yani her hastalık bir gerileme demek oluyor. İrem de 3 kez üst üste hastalanınca gelişmesi durmuştu normal olarak…şimdide iştahsızlığı olduğu için az kilo alıyor.Reklam ile yemek yedirme konusunu da tahliller sonrasında konuşcağız.Dr hanım bana kahvaltıda bebek bisküvisi kullanma ekmek içine peynir yumurta sarısı koyup ver dedi. Ama ben İrem’in ağız tadını tatlıya alıştırmışım bugün yaptım yemedi. Aslında en başta ilk zamanlar kahvaltısına pekmez ekliyordum. Pekmezi şimdi meyve püresi ile yediriyorum. O zaman daha tatlı bir kahvaltı oluyordu buda beni zamanında annemlerin yanlış yönlendirmesinden kaynaklandı….İşte her şey dört dörtlük olmuyor dr. hanım iyi bir dr. ama laboratuar beni çıldırttı. İrem’in büyük insan gibi kolundan kan almak istediler. Geldi iki çok bilmiş başıma ben bebeklerin kol damarına giremezsiniz… boşuna canını acıtmayın dediysem de işlerini çok iyi bilir tavırla beni uyardılar… biz bütün bebeklerin kanını böyle alıyoruz diye…bende belki ben bilmiyorumdur diye sustum. Ama çok yazık ki ben haklı çıktım. Kuzumu o kadar bağırttılar ve damarı bulamadılar birde diğer kola bakalım denilince benim sinirler gerildi tabi….Açtım ağzımı yumdum gözümü eğer bu işi bilmiyorsanız neden geçiyorsunuz karsımıza su çocuğa yazık değimli gidin almayın elinden alacaksanız bir kerede alın dedim. Neyse iki çok bilmiş gitti. Ve başka biri geldi bu sefer onlar koldan almayı ısrar ediyorlar nedense…En sonunda dedim hayır aldırmıyorum o zaman ve neticede elden aldılar iki tüp kan ve tüpleri değişirken yere de kan döktüler. Allahım damla damla alıyorsun yazık değimli yere boşa kan damlatıyorsun… yani komşunun işini komşu türkü söyleyerek yaparmış öyle işte…devamında poşet takıp 1.5 saat çiş bekledik ve sonunda karına yapılan masaj ile 10cc yaptı ama 1.5 saat bekleyince çok da sterili kalmadı poşetin umarım enfeksiyon çıkmaz bu sebepten…
Sonuçları iki gün sonra alacağız bakalım…bu tahlillerin asıl sebebi vücudun da mikrop var mı bakılıyor çünkü mikrop varsa iştahsızlık yaparmış….
Sonrasında bugün İrem beni şaşırttı. Yaklaşık sabah 9.5 da yattı ve 12.5 hala uyuyor.. bende hem banyo yaptım hem de kalan ütülerimi bitirdim..Evin işini yaptım yani bu kadar uyuması beni çok şaşırttı…Genelde büyüme haftası öncesi İrem çok uyur ve sonrasında çok aksi olacağı birkaç gün var ve devamında sakinleşiyor ve bir şeyler öğrenmiş olur. İrem küçük diye üzülüyorum. Ama dr.da bana şöyle diyor ortalamanın üzerinde hareketli bir çocuğun var ve muhtemelen iki ay içinde emeklemeden yürür. Yani şişman ve hareketsiz bir bebek yerine her şeyin farkında konuştuklarımı anlayan bana tepki veren ve zinde bir bebek daha iyidir diyor buda beni rahatlatan tesellim oluyor…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi