ne oluyoruz millet.....

evet ne demeli nerden başlanmalı bılemıyorum yazdığım yazının uçmasınamı yanayım.yoksa zırt diye kesılıp adamı ıkıde bır yolun yarısında bırakan ınetrnetemı...
bugun burası ohal yeri gibi fırın hariç dükkanlar kapalı arada bır uzaklarda ateş yakılıyor sankı lastık yakıyorlar kara dumanlar cıkıyor bende onları ızlıyorum bazende tv yı ...bu sehıre nasıl alışılır ve sevılırkı...ıkı yuzu var bu kentın ve cırkın olan bu yuzun ne zaman cıkacağı bellı bıle değil.......
bende ıcımın sıkıntısı dağıtmak ıcın ıkı kelam yazdım ve yazdıklarım uctu ıkıncı tekrarda yazmak zevklı gelmıyor .... ben bugun evdeydım ve temızlık yaptım 3 makıne camasır yıkadım 2 makıne ıremın kıyafetıydı sımdı dag gibi utu var benı bekleyen.ve yarınada sarktı çamasır trafığı hava soğuk kurutamayınca ıkı makınede yarın yıkayacağım artık 1 haftada ancak bıter bu utu...
ya bu bebeklerın camasırlar ayrı yıkanıyor ayrı deterjanla ya ne zamana kadar bu boyle olucek ben merak ettım..bugun ıremın beyazları ılk defa omo ıle yıkadım buyuk deterjanı ıle resmen kıyafetler beyazladı yaa.dalin ıle yıkıyordum lekeler duruyordu olduğu gıbı...hoş ben dalınle yıkarım yınede deterjan bıtınce alamayıncada caresızlıkten denedım sadece...
canım sıkıldı neyse sonra yazayım en ıyısı...
buu arada soru soruyorum hıcmı kımse okuymuyor yoksa okunanlar kaılemı alınmıyor ınsan bır cevap yazar yaaaa...kırılıyorum artık...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi