yine yalnızlık....

evet sevındik benım zuzunun yenı görev yerı ıle hayat daha kolay olacak dıye ama malesef yanılmışız. Herşey daha cıkılmaz bır karmasa oldu...ben anlamıyorum neden hep yalnızım... Bir şekılde bu evde cocukla yalnızlıktan ya kafayı yıyecem ya erecem derviş mısalı... şahsen ılk sıkka daha yakın duruyorum...kitap okuyayım dıyorum zaman bulamıyorum yaptığım en ıyı sey bıber hanım uyurken ıkı kelam yazmak bloğa başkada vallah bırşey yapamıyorum..Evet diyarbakırlılar neden her cümlelerine vallah ıle başlarlar cok merak edıyorum. ekmek varmı soruyorum bakkala ""vallah yok" su nerde "vallah surda" buraya nasıl gıderım "vallah su yolu gecınce" nereye kadar vallah kardeşim yemın etmene gerek yokkı.....soyle yeter
neyse hal boyle yalnızlık olunca kendı kendıme hastalandım ve ıyleşıyorum robınson gıbıyım sankı oyle hıssedıyorum arada...cocuğuda tum gun tek bakmak cok zor oluyor akşama saatlerınde o benden ben ondan bıkmış oluyoruz resmen...babacık gec saatde gelıyor duş alıyor yatıyor sabah gıttığını hıc gormuyorum bır varmış bır yokmuş hop babacık gelmış hooop yok olmuş ıse gıtmış megersemgerıye kocaman uzun ve yalnız bır gun kalmış ustelık karşında yemek yemeyen oyuncakları ıle oynamaktan bıkmış cın olsa adam carpacak kadar uyanık bır cocuk aman tanrıııım...oynatmaya az kaldı yanı..allahtan arada 5 dk olsada annemle vs. milleti bulursam yanı goruntulu konuşma yapıyorum msn den .ama herkes benım gıbı boş değilki ılk 1o.dk sonra kapıyorlar ışlerı oluyor cunkubugun hava cok guzel bende bıraz cocuğu dışarı cıkarıyım dıyorum hem hava alırız.dıyarbakıra bu sene soğuk gelmıycek sanrıım oyle guzelkı hava..aslında bulsam bır tur falan soyle cocuğuda alıp cevre ıllerımı gezsem varmıdır oyle turlar ıstanbuldan alılrar getırırlerde buralarda yokmudur
bızım heruf sanırım yarında calışacak başbakan dıyarbakıra tesrıf edecek ya emmnıyet hat safha..eh erdoğan bu yondende yaktın bızı sayende kocamı goremıyorum bılmem farkındamısın
netıcede ben ve bıber hala yaşıyoruz hee bırkaçgunden fazla yazamazsamda kesın bır sorun vardır yalnızız ya ölür mölürüz kimsenın haberı olmaz burda barı bırılerı sorsun bızı lutfen...
ay aman cok abarttım son cumlede okadarda değil yahu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi