biberim 10 aylık oldu


ah benim biberim , cin kızım, kuzunazım... ah.... benim dünya telaşım arasında öyle çabuk büyüdünkü sanki 10 aylık bebek değilde genç kız oldun gözümde oyle değiştin bu kadar cabuk büyümek zorundamıydın sen meleğim... oysa daha çok yaşamak isterdim doya doya bebekliğini şimdi düşündükçe kızıyorum kendime sanki çok vakit ayıramadım gibi geliyor ev işiydi taşınmaktı derken... halbuki senın iiçin işten cıkıp 24 saat senle olduğum halde doyamadım sana bu ne garip duygu... annelik delilikmiş anladım ve senle deli olmak gibisi yokmuş... benim hayatımın orta göbeğine 28 yıl sonra gelip oturdun ve benle beraber babanın babaannenler annaanenler herkesin gözbebeği oldun... bu kadar zaman sonra gelip bunca ınsanı hayran bırakmak nasıl bir duygu bilmemiyorum ama biz ailecek kafayı cin biberimizle bozduk..bize evlat duygusunu yaşamayı nasip eden allahımıza binlerce şükürler olsun inşallah herkes tadar bu duyguyu..evlat sahiibi olmak apayrı bir şeymiş çünkü bizim zuzumerler evliliğimiz biberimiz olmadan önce evcılık oynar gibiymiş valla....

hayatımıza anlam katan güzel çocuk seni çok seviyoruz ve değil 10 ay 100 yıl sağlıkla sıhatle yaşa hep sev hep sevil hep sağlıklı ol inşallah ailene yarasır bir evlat ol anneni babanı uzmeden vatanına milletıne yarayışlı hayırlı bir genç ol inşallah...

ben seni pamuklara sarmalar sarar büyütürüm annelik böyle işte bir gün anne olunca sende anlarsın beni ben annemi anladım çünkü kuzum hemde çok iyi anladım....

Yorumlar

Annelik karşılıksız sevmek ve fedakarlıktır.Evladını her haliyle kabul etmektir.Cinbiberine sağlık,sıhhat ve birlikte geçireceğiniz nice aylar-yıllar diliyorum canım.Bu arada bloğumuza yazdığın düşüncelerin içinde çok teşekkür ederim canım,elimden geldiğince özenip birşeyler yapmaya çalıştım işte:)))
biberlieatnes dedi ki…
valla ben o bebek şeklınde kurabiyelere bittim tarifini isterim blogunda yayınlarsan sevınırım.
nilay dedi ki…
canım nice 10 aylara,nice on yıllara.....İnşallah..sağlıkla,mutlulukla,başarılarla....günler akıp geçiyor..ha şöyle ha böyle derken aramıza katıldı bebeklerimiz hızlada büyüyorlar..Allahım acılarını göstermesin..
çok öpüyoruz sizi..
biberlieatnes dedi ki…
sağol nilaycığım iyi dileklerin için teşekkür ederiz.ya ilke çok tatlı yakın takıpteyız sızı ne zman diş buğdayı olucak ben karar veremedım zaamman konusunu..

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi