çıkacak çıkacak diş çıkacak....

Evet çıktı çıkacak oldu olacak derken bizimde dün dişlerimizden sol alt dişi patladı… ancak kolay olmuyormuş bu diş hengabesi….Uzun zamandır geceleri ciddi uyku sorunları yaşıyoruz . Bende bu durumu dişe bağladım ve son iki gündür calpol veriyorum geceleri. Ama çok da ilaca alıştırmak istemiyorum. Fakat ilacı alınca uyuyor birkaç saat vermelimiyim bilmiyorum??? Üstelik üst dişleri de sanırım yakında çıkacak üst damağı öyle şişmiş ki benim canım acıyor görünce…
Ee tabi kızımın ilk dişini görünce de hediye almak bana düştü ama dünden beri düşünüyorum bulamıyorum ona özel bir şey almak istiyorum ne alsam acaba…
Onun dışında burada aynı apartmanda aynı yaş grubunda birkaç arkadaş edindim zaman zaman kafam dağılsın diye görüşüyorum. Ama çok da çekilir sohbetleri var desem yalan olur…
Kadınların dünyasını yani ev kadınlarını anlamak zor…önce bir kahve içelim diye çağırıyorlar bir gidiyorsun sen hariç tüm apartman var kahve çaya dönmüş yanında dolmalar mı dersin kısırlar kekler poğaçalar kurabiyeler turşular… aman şölen yeri gibi ortalık hop koca bir tabak tutturuluyor eline ve ye Allah ye her biri birbirinde şahane zaten oturmanın büyük kısmı ne yiyeceğiz yediklerimiz nasıl bunun tarifi nerden şeklinde geçiyor ve yeme sonrası konu malum kilolara geliyor. Herkes halinden şikayetçi yürüyüşler yapılıyormuş sonra daha da aşıp tartı getiriliyor ve Allah en zayıf benim 50 civarı kiloda olan yok hiç… Sonrada yürümenin bir faydası olmadığını daha çok kilo aldıklarını söylüyorlar…ulen yürümeye mana bulacağınıza az önce hüplettiğin tabağa sebep bulsan olmaz mı..yok o anı herkes unutmuş yemek normal geliyor…ve bu aynı sohbetler bir uca dayanmadan bir anlama ulaşmadan eklentileri ile devam ediyor sıkılıyorum kalabalıktan kaçıyorum koşarak eve….
Allahtan havalar sıcakta iremle kendimizi sık sık dışarı atıyoruz…
Ben ise iyimiyim bilmiyorum..hiçbirşey yapmayıp zamanını yetıştıremeyen bir biçare gibi hissetsemde umarım duzelecek her şey…
Umut fakirin ekmeği hayalde beleş kur dostum kur bu gemi ne kadar yüzecek…

Yorumlar

Canım,ızının ilk İNCİ'si hayırlı olsun.Darısı diğerlerinin başına İnşallah.Bizimde ilk İNCİ'miz çıktı ve dün diş buğdayımızı yaptık.Kızını ve seni kocaman öpüyoruz,canını herşeye sıkma...
biberlieatnes dedi ki…
teşekkür ederim sizinde dişiniz hayırlı olsun umarım inci gibi dizer oğlusun dişlerini...sağlıkla sıhatle....

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi