ankaradan haberler

efendim geldik geleceğiz derken bir haftayı gecirdik bile.... Hava son günlerde diyarbakırda çok puslu olunca acaba uçak kalkarmı diye zuzumerim 3.5 atarak akşamı bekledi... işte allahın hikmeti sabah puslu olan hava öyle bir açıldı ki güneş bile çıktı. Netice de uçak zamanında kalktı ve biz uçtuk. Ancak ankaraya iniş yapacakken kar fırtınası içine girdiki uçak hayatımın en kötü 5 dk.oldu. Resmen kulaklarım basınctan patlıycaktı. O kadar çok ağrıdı anlatamam. bu sürede iremi hep emzirdim o birşey anlamadı durumdan. Zuzumer ise midem bulanıyor dedi . Hepimiz çok etkilendik.Hala kulaklarım çınlıyor ara ara nasıl gecer bu durum bılemedim... zira indiğimizde asıl şok bebek arabımızı alınca yasadık. Çünkü arabamız yükleme sırasında düşürmüşler ve sağolsunlar kırılan parçayıda içine koyup ankaraya göndermişler. Elimize alınca araba iki parcaydı, teker elde kaldı. ilgili hava yolları şirketine hasarlı bagaj için rapor tutturduk. zira rapor tutan kadın sanki biz kırmışız gibi ters davrandı. Sorulara ise kaçamak cevaplar verip elimize bir numara tutturdu. Şimdi bekliyoruz bayram tatli geçince yaptırıp faturayı yolluycaz. Ama ne varki bu arabayı kırıpta beni bu kadar uğrştıran adamla bir boks showu yapmak isterdim zira hayalimde onu tek maçta nakavt ediyorum her konu acıldığında... Şimdi işin yoksa uğraş dur...
Evet gelelim ankara günlerine öncelikle ev halkı sanırım bir dev bekliyordu. Benim küçümen kızı görünce amaaaaa çok güccükmüş diye bşlayan şaşkınlık cümleleri iki gün devam etti. yav yiyorda vermiyozmu yemiyor işte görmedinizmi... zira kızceğizim buraya gelince hem aşırı ilgiden hem hastalıktan bir tuhaflaştı. Ağzına koyduğum zar zor uğraşarak soktuğum bir kaşık yemeği bile bırt diye tükürünce ayrı bi sinir krızı durumu başlıyor içimde.. ilaç içirmek nerdeyse imkansız halde zaten dr. bronşit olmuş dedi. diyarbakırda ikinci kez dr. götürdük antibiyotik başladık öksürük ilaçları falan verildi işin boyutu değişti. Şimdi haftaya bayram tatili bitsin adam gibi dr. götürme niyetindeyiz...
zuzumere gelince aslnda o anlatılmaz yasanır adam oldu resmen. beş dk suraya gideyim deyip saatlece gezıp gelmeleri beni sinir ediyor. Adam resmen kendini gezdirmeye gelmiş buraya... Onun haricindede yiyor beş dakika durmayan bir ağız ve ona yetişmek için durmadan çalışan zavallı bir mide takibinde koca bir göbek oldu efendim. o gayet mutlu halınden yani bulutların üzerinde maşşallah.
bizde iyileşiyoruz azcık azcık ama hala fısırdayan bir burun ve koca bir uçuğum var bu sebebten beni öpmek istemeyen herkese teşekurler....
kızım için geçmiş olsun tebriğinde bulunan arkadaşlara ayrıca çok teşekkür ederim.
ankaradan saygılar efendim....

Yorumlar

cavidan dedi ki…
canım geçmiş olsun araba mevzusuna bende çok kızdım şok olmuşsunuzdur. bu arada bayramı bizde ailecek hasta geçirdik gerçekten çok zor bir durum.
Minik İreme çok geçmiş olsun canım.İnşallah durumu şimdi daha iyidir.Bu arada araba konusunun peşini bırakmayın,mutlaka ödetin ve hakkınızı arayın...
biberlieatnes dedi ki…
selam arkadaşlar cavidancığım çok geçmiş olsun sizede iremde iyleşti çok şükür...yaman efe çok sağol teşekkür ederim şimdi yazım bakayım sız napmışınız blogları okuycam ınşallah...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi