bana bir masal anlat baba

susuyordum yine yutkunarak susuyordum.boğazıma takılan düğümler gırtlağımı sıksa beni boğsada susuyordum gülümser bir ifade var yüzümde yine maskelerimi çıkarmıştım sandıktan. maskemin ardında ise ben küçülüyordum o maskeye kul olmuş hzurusuzluğumla huzursuz etmemek için etrafımı maskeye muhtaç olmuştum ağlamak bile zor geliyordu. içimdeki aitlik duygusu beni çekiyor alışamıyordum ait olduğum yerler değildi buralar..düşlüyordum buram buram denizi buram buram yosun kokusunu eminönünü boğazı balık ekmek kokan vapuru martıları sahili rüzgarı bile değişik istanbulu... hayat bu kadar zor olmamalıydı.ama neden mutlu olamıyordum mutluluk zıhınde bitiyorsa ben zihnime neden soz gecıremıyordum her şaka yaralıyor her söz yıpratıyordu benı... off lar coğalıyor cumleler uzun offlar ile bitiyordu. ailemi çok özledim babamı baba evimi...guryabaniler var sankı etrafımda uzerıme yuruyor gıbı kanım cekşliyor kımı zaman yorldum artık dişlerimi sıkmaktan anlaşılamadığım ve anlamadığım ınsanlar ıle sohbet etmeye çalışmak ne zor yokmu hıc aynı frekansta yaşayan bır allahın kulu burada

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
Hep ürkütmüştür benide yaşadığım şehirden uzak kalmak.
Zor..
Mon Petit Chou dedi ki…
ziyeretiniz bizi çok mutlu etti, arzu ettiğiniz her zaman bekleriz. bu arada ufaklığa bayıldım.. maşşalaaahhhh...
sevgilerle,
biberlieatnes dedi ki…
teşekkür ederim bende beklerim her vakit saygılar.
Mon Petit Chou dedi ki…
2009 yılının sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirmesi dilekleriyle. Neşe dolu yıllar!

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi