geldik çok şükür...

Geldik; yaklaşık 20 kg genleştiğimiz için ankaradan geldik ama ne geldik neler çektik bu kısmı bir ben, bir allah, bir de zuzumer bilir heralde..... sonrası bavulların eve yerleşmesi kirlilerin yıkanması temizlerin yerleşmesi sığmadık resmen koca eve daraldım bunaldım bu kısmıda bır tek ben bilirim heralde...
zuzumer geldiğimizden beri iş hayatına hızlı başladı... maçları çiğköfte partileri eksik olmuyor beyefendinin maşallah..dolayısıyla genelde akşamları geç gelen adama ayar olmuyor değilim..neymiş iş icabı çokta yedim ya neyse...dur bakalım ....
irem beni çıldırtırıyor bu aralar işi gücü yürümek olan küçük hanım bütün gün istiyorki elinden tutuyum ve evi adımlayalım...Ancak bu işlemi acıyıp üzülüp yapsanızda öyle yarım saatde falan bitmiyor. Döne döne aaynı odaları belki 10 15 kez girip çıkıyoruz sonunda iki büklüm olup yorgun düşüyorum o yorulmayıp niye oturduk diye ağlıyor yerlere yatıp ağlıyorum üstüme cıkıyor kalk diye karnımda hopluyor... yine kalkıyoruz yine yürümeye başlıyoruz kendı yetmeyıp ankaradan hedıye gelen boyu kadar olan ıkı mongol et bebeğide berberınde sürüklüyor beni çıldırtıyor akşamları yatağa sürünerek gidiyorum sürünerek... sabır sabır şu cocuk yürüsede rahatlasak yani... iremi ankarada kaynanacığım benim görmez tarafımdan sıkıştırıp emzırmeye çalışmış. dolayısıyla biraz onun etkisi birazda ankarada benimle az vakit geçirdinden su sıralar yan yana oturamıyoruz yanımdayken genelde tepeme cıkmaya çalışıyor.. ve kalabalık bir yere gıttıysek kımseye gulmeyıp yakamı tutuyor ınsanlar onu benden alıcak dıye.. aslında kayınvalıdem yanıma geldiğinde de ona cok kotu davranıp bana düşmüştü acaba o zamanda benim görmez yanımdan emzırmeyemı çalıştı da cocuk psıkolojısı bozulduydu o donemde cok yabanılık etmıştı zamanla atlatmıştı kalabalıkta ınsalalah bu da gecer...cocuğu emzırme konusundakı merakını anlamış değilim bende başkasından duydum dırek gormedık yaptığını ama irem hanımı tuhaflaştırmış bu durum...
irem 4 dişli bir hatun oldu sonunda üstelik alt dişleri yamuk üst dişleri ayrık. bu duruma cok uzuldum ama dr. gecer duzelir dedi olmazsa tel takılırmış caresı var ne uzuluyorsun dedı bana..doğruda gel sen bana anlat anne yüreği...
istanbuldan aldığımız ev için daire cekilişi olacak bu hafta sonu zuzumer yeni izin alınca gidemedi. Bende fırtsattan istifade cok gitmek istedim istanbula... Lakin zuzumer once kedıye ciğer gösterir gibi olur deyip sonra vahiy gelmiş gibi birden fikrini değiştirip yok dedi..hoş o vahiyde nerden geldiği bellide sustuk. Yazdık bunu bir kenara ve kimse gitmedı istanbula... Benim ailem istanbulda ya babam bizim adımıza gidip çekilişe katılcak inşallah iyi bir yer çıkar o kadar emeğimiz boşa çıkmaz çok merak içinde pazarı bekliyoruz.
bir taraftan yeemekteyiz programını izliyorum burda yemek yapan bazı erkekler neden bu kadar kıvırtkan yoksa bana mı oyle gelıyor... yemek yapan erkekler arasında mutemadıyen her hafta ıkı erkekten bırınde bu durum görülebılınce ıcımde kuşkular coğaldı...nereye gidiyoruz ey millet oldum da ondan yani...
bu feridun düzağac sarkısını cok seviyorum onu dınlediğimde zuzumer aklıma gelıyor... ilk zamanlar evlendiğimizde cok etkilenmişiz ki kendimize teletapi ailesi derdik... hatta o pool ben lalaydım. çocuğumuz tinkiminki olcaktı hayallerimiz vardı böyle.... şimdi o hayaller kurduğumuz zamanlar geliyor aklıma ne uzakalştık o günlerden o aşk dolu gunlerden ne uzakalştık ne yozlaştık hayattan birbirimizden.......

Yorumlar

YAMAN EFE dedi ki…
Evinize hoşgeldiniz canım.Ama bakıyorum ki tatil sana değil eşine yaramış:)Bu arada eviniz hayırlı olsun,İnşallah istediğiniz yerden eviniz çıkar canım.Minik kızını bizim için öp,ayrıca ne biçim babaanne o öyle kızını emziriyor.Çok istiyorsa zamanında doğursaydı...
cavidan dedi ki…
öncelikle eviniz hayırlı olsun canım..o yapışık vaziyetleri misafirlikte bende yaşıyorum erenle maalesef.
bu arada allah kolaylık versin annelik zor işte miniklerin nazlarına katlancaz.
öptük.
biberlieatnes dedi ki…
teşekkurler arkadaşlar tebriklerinize minnettarım...yaman efenin annesi nerdesınız neler yapıyorsunuz blog uzun zamandır yenilenmıyor ıyısınız ınşallah...
cavıdancığım ne zor melekmış annelik ne fedakarlık gerekıyormuş valla bazen ıkı buklum oluyorum ıremın peşinde...allah kolaylık versın tum annelere...
YAMAN EFE dedi ki…
Sevgili biberlieatnes,bloğumuz yenilendi.Malum diğerinde resimler sürekli yokoluyordu.Yeni bloğumuza bekleriz:)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi