haste olduk

efendim her bayram hasta gecirmek gibi bir marifet edindim. Zira son 3 bayramı hasta geciren ben bu bayramda grıbal enfeksıyon sonucu burun akıntısı ve kırgınlık ile evde istiratteyim. Ama tek hasta ben değilim kızımada bulaştırmayı başardım. Doğrusu bu durumdan çok üzgünüm dün sadece burun akıntısı ve ara ara oksuren kızımı alıp ilerşemeden dr. götürdük. grip başlangıcı denip bununla ilgili soğuk algınlığı surubu verildi ama bu gun burnu akmasada bir osruyorkı ciğerler dolmuş sankı içten içten hısır hısır gelıyor sesler...
ne olacak bu işin sonu bilemedim. tekrar dr. goturmem gerek sanırım. allahım bırde ankara zıyaretımız varkı tamda sırası oldu bu hastalık ....artık sımdıden ben herkesın kurban bayramını kutlayım benım cın bıberım malum cok huzursuz ondan yazamayabılrıım...
herkese şekerli bayramlar

Yorumlar

Cin biberine çok geçmiş olsun canım,sanada tabiki.İnşallah tez zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz...
sühendan dedi ki…
Çok geçmiş olsun.En kısa sürede iyileşirsiniz inş.

Size de iyi bayramlar...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi