imdat gayret geldi...

evet gayret geldiki ne geldi.. herşey pazar günü başladı önce zuzumer ile halı ve koltuk olayına giriştik bu beni kesmedi üzerine 7 camdan oluşan evimin tüm camlarını sildim. herbiri eşşek kadar olan camların kendi içinde oluşan 12 karelik doğramalarına ayrı sınır oldum sılmeme engel oldundan kahrettim...gayret dediki perdeleri yıka hadi allah tüller güneşlikler yıkandı.kosla tül bir işe yaramıyormuş ,.hepsi kırış kırış cıktı birde narinde sıktık düşünün yani...gayret ütüle dedi tüller ütülersin ütülemezsin derken hepsını ıkı gunde yaptım cam sılmek ve ütülemek tülleri...sonra gayret susmadı bak mutfak bağırıyor benı yıka diye gıt temizle dedi... aldım elıme clıtbangi başladım silmeye ilk defa böyle büyük bir mutfağım olduğu için üzüldüm sildikçe büyüyordu sanki genleşiyordu mutfak...
temizlık yaparken zıhınde deterjandan açılıyor sanırsam eskılere donuş gelecek hayaller bırbırını kovaladı kah gulumseyen yuzle lavabo o,ivdum kah ağlayarak fayans sıldım sonunda kurtuldum gayret gitti çok şükür.
netıcede ısım bıttı gerıye temız bır ev ve deterjandan dolayı tahriş olmuş bir boğaz kalkamayan hamlamış kollar ve annanemın elıne donmuş eller kaldı...
benım kız uyurken yaptım bunları hee bu kadar çalıştım kaç kılo verdım dıye koşarak tartıya asıldımkı ne goruyum 100 gram bıle vermemışım...peh
sımdı evın diğer çamasır işleri kaldı bu hafta onlara el surmedım sımdı bol bol camaşır yıkayıp kurutmam ve bırde uztune utuleyıp bavul yapmam gerek... ahhh bırde ankara gezımız varya onun ıcın hazırlık gerek..,
zuzmerin ızın ısı sallantıda tek gıdersem resmen döte gelmiş olcam... allahım ınşallah kociş gelır...
benim cin biberi tek dişli canavar olmaktan kurtuldu ikinci dişte geldi valla gec oldu ama geldi demekki neymiş acele etmiycekmışım diş bu cıkacak elbette dişi çıkmayan bebek yokk gibi biri şey zati... netekim temizlik boyunca her gün zuzumere dışarda yemek konusunda sirinlik yaptım yav bu ne temizliği yapma yemek yap demesin diye.. hatta su reklamlardaki kız gıbı bu gün bişey yapamadım dışaydan söyledim bile dedim neticede bu gun bıten işin kutlaması olsun gıdıp bir çorba kaynatıyım herüfe...az sonra gelır kendüleri müsade müsade hepinize birden misade...

Yorumlar

Çok güldüm yaaaaaaaa,İnşallah zuzumerin izin alabilir.Bu arada evinizi güle güle kirletin.Gerçi sen tek gidersen zuzumerin zevkle yapar o işi:):):)
biberlieatnes dedi ki…
evet bencede zevkle kırletır ama napalım kısmet artık sızınde sunnetınız hayırlı olsun yaman efe erkek oldu artık tam adam yahu..yerım onu ben

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi