ah benim insan telaşım...

Evet efenim şudur budur derken zaman geldi geçti annemler geldi. Hatta geleli bir hafta olacak nerdeyse... Ancak annemleri yine irem rahatsız olduğu için pek gezdiremiyorum. Hatta evde esir edip ireme asker ettimde denilebilir... Bende istemezdim tabi böyle olmasını ama her şey cuma günü başladı... İrem'i dr. götürdük aslında amaç 1 yaş aşılarıydı. Dr. hanım tarttı ölçtü baktı ve en sonunda iremin iki ayda 150 gr.cık aldığı çıkınca azıcık telaş yaptık. Son zamanlardaki sık rahatsızlanmaları ankarada ve istanbulda olunca kendi dr. haberi olmadı bu durumlardan o zamanları anlattık konuştuk son yapılan testleri gösterdik neticede çok dikkat etmem gerekiyormuş. Zira irem alerjisi çok yüksek ve bağışıklık sistemi çok zayıf çıktı. Bu kadar çabuk hasta olmasıda buna bağlıymış. İstanbuldan döndüğümüzden beri gripti. burun akıntısı hiç geçmemişti ve dün iyice arttı gribi... şırıl şırık akıyor burnu hapsuruklar ardı arkasına mızıtısıda hiç bitmiyor tabi.. Artık kafamı duvarlara vurasım geliyor bu çocuğa ilaç vermekten ben bıktım hasta olduğunu yazmaktan ellerim bıktı ama cocuğum iyleşmiyor. Annem bana çokça moral veriyor iremle çok ilgileniyor hele dayısından allah razı olsun tüm gün evde el ele dolanıyorlar. Diyarbakırın havası çok kirli evleri her gün siliyorum yinede kapkara her yer kurum oluyor. irem için bu durum çok sakıncaklıymış. Annem gelir gelmez öncelikle tüm halıları koltukları ve iremin oyuncaklarına kadar her şeyi temizlemeye başladı. açıkcası oyuncakları ilk aldığımda yıkarım ireme vermeden ama sonrasında yıkamak çok aklıma gelmez. Ancak çok kirlenırse yıkardım ama annem her ay özlellikle peluş olanları makineye atıp yıkamamı önerdi... açıkçası hiç düşünmemiştim iyi bir fikir bu... İrem ise aslında yürüyordu kendi başına ama sonra bir korku sardı. Artık elimizi tutup yürümek istiyor ve çok meraklı her yeri karıştırmak istiyor... istedikleri olmayınca ağlıyor...anne diyor arada ama dayı demek daha kolay geliyor hemen hemen her dediklerimi çıkarıyor fotokopi gibi... tuttu durdu düştü çıktı aldı gibi kelimeleri söyüyor rahatlıkla ...yemek ise hep sorun çözülemeyen... akşam akşam ne çok yazdım değilmi? benden son haberler bu kadar...iyigünler herkese

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
Annenlerin orda olduğuna sevindim senin adına. İrem ciğimede çok çok geçmişler olsun umarım hemencicik atlatır şu grip denen illeti.
Sevgiler..
Mon Petit Chou dedi ki…
İrem'e çok geçmiş olsun, umarım bir şeyi kalmaz.Bizim Duru tıpkı bir sokak çocuğu gibi büyüyor,bir de bulunduğumuz yerde kene, yılan, tavşan, kaplumbağa, ceylan ne ararsan var ama her bünye tabi ki birbirinden farklı. mesela ben şimdiye kadar hiçbir bulaşıcı hastalık geçirmedim. İrem'de gripten bir an önce kurtulurda neşeli fotoğraflarına doya doya bakarız.
sevgilerle...
biberlieatnes dedi ki…
teşekkurler arkadaşlar sağolun

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi