bir pazar akşamı koca kişisi hala işte olunca ve saat gecenın bir yarısıysa nasıl uyur insan bilmemkii... hazır uyku cinlerim kaçmışken anılar canlanırken şöyle iki döktürüvermek istedim...amman sabahlar olmasın...
çok değil gecen sene bu günü düşündüm.geçen sene bu gün 36 haftalık hamileydim. istanbuldaydık henüz ozamanlar Yarın bebeği alacaklardı büyük gündü... Aslında doğması için çok erkendi. Fakat hem kordon dolanması hem erken doğum kanalına gırmıştı. Aylardır aman birşey olacak dıye evde gecırdığım ve doğmasın dıye mumkun mertebe sırtustu yattığım kızanım artık durmuyordu içerde.. işte bu biber adınıda bu yüzden aldı. Zaten elde avuçta durmayan cin biberiydi o... artık fazladan kanamalarım başlamış ve ben içimden sabahı bekle bari kızım diye sızlanıyordum. Bir yandanda annem yanımda olmadığı için onlara kızıyordum. Eşim ve annesi yanımdaydı ama yinede annemin yanımda olmasını o gece çok istemiştim. Ağrılarım hat safhada yarı uyur uyanık bir gece gecirdim. biberi sağ sağlim sağlıklı bir şekilde dünyaya getirememekten çok korkuyordum.sabah erkenden kalkıp hastaneye gittik. Zaten hemen ameliyata hazırlandım. o anda tüm korkularım gitti garip bir deli cesareti vardı üzerimde... Annem erkenden ablamla hastaneye gelmişlerdi. onlarlada görüştüm ve saat 10:15 de ameliyattaydım...gözümü açtığımda ilk iş kızımı sordum nur topu gıbı kızın oldu demişlerdi. sağlıklı mı dedım evet dedıler.. zaten beni o gün akşam odama gecirdiler uzunca bir zaman yoğun bakımda kaldım ve odama ındığımde bebeği getirecekler diye ablamı ve eşimi beklerken bebek geldi ama yoğun bakıma götürülcek ambulans beklıyor dediler. Yalan yanlış bır kaç sanıye gordum ve hemen bebek yoğun bakıma gıttı biber ve bir dahakı görüşmemiz 5 gün sonra oldu. Bu 5 gün ömrümün en uzun geceleri ve gündüzlerinden oluşuyordu. Bebekleri yanında olan annelere imreniyor kimse yanımda olmadığı zamanlar bol bol biber için ağlıyordum. Allahım hatırladıkça ağlayasım geliyor çok zor günlerdi..Allaha şükür hepsi geldi geçti. Ve 1 yıl oldu irem artık çocukluğa bir adım atıyor ve bebeklik günlerimize baktıkça vay be diyorum vay be 1 yıldır anneyim öyle çok istemiştimki anne olmayı... bir taraftan zamanın hızla gecmesine kızıyorum bir taraftan iremle olan kavgalarımızı hatırlayıp kızıyorum kendıme amannn yemezse yemeseydi diye...
ah zaman ne çabuk geçiyorsun eskiden büyümek için telaş yaparken şimdi yaşlanmamak için yaşıyorum aynı telaşı. Kızımsa sımdı benım yerımde büyüme telaşında.. ona dıyorum cabuk büyüme yavaş yavaş yaşa her anın tadını anlamıyor ... kızım canım bıberım anne olmak delilik diyenlere cevabım ben bir deliyim ve deli olmaktan çok mutluyum...
Ve gelelim iremin doğum gününe.. Aslında doğum günü 19 ocak ama annane ve dayısı ıkı gun sonra 21 de gelıcekler. malum bız dıyarbakırdayız ve etrafımızda kolu komsudan oteye gıdemeyen ınsanlar var. İlerde Kızıma 1 yaş resımlerını gosterdığimde aslında etrefındakı bır cok ınsanı bır sure sonra hatırlamıycaksam o ınsanlarlada bır kutlama yapmak saçma gelıyor bu yuzden dogun gununu aıle arasında evımızde sakın bır şekılde kutlamayı tercıh ettık...inşallah bir sonrakı sene kalabalık aılelerımızden ankara yada ıstanbul da olmak kısmet olur bıze...
bu arada zuzumer bir kaç hatrı sayılır şirketin eleman aradığını söyleyince başvurdum. şu zamana kadar başvuru yapmamı istememiş boşver evde ıreme bak demişti. baktıkı çok sıkılıyorum bana acıdı sanırsam...bende fırsat bu fırsat hemen başvuru yaptım hatta dun gece ruyamda ıs teklıfını kabul etmiş bakıcı aradığımı gordum ruyamda.. hatta ıkı gundur ıremı ise başlarsam nasıl bırakırım dıye kara karada düşünmüyor değilim. sonra kendimi çalışan annelerin çok olduğunu benim tek olmayacağımı düşündürerek telkin ediyorum.. aman işte dereyi görmeden paçayı sıvadık yine hadi hayırlı işler..

Yorumlar

cavidan dedi ki…
iyiki doğdun iremcim mutlu yıllara annecinle babacınla inşallah. canım seninide anneliğinin 1. yılını kutluyorum. iş konusuna gelince iyi olabilir aslında hayırlısı artık . öptük.
biberlieatnes dedi ki…
teşekkür cavidancığım darısı tum ısteyenlerın başına
Mon Petit Chou dedi ki…
mutlu yıllar İrem'ciğim, iyi ki doğdun. keşke zaman biraz daha yavaş geçse de bizler sizin her anınızı doyasıya yaşayamadık diye hayıflanmasak.
umarım iş konusu da gönlünüze göre olur.
kucak dolusu mutluluklar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi