evet efenim sözümüzün eriyiz işte resimler

şekil şekil biberden en şekil haller


aslında cinbiberi anlatmak resimlere sığmıyor kendinii bilakıs yaşamak gerek yukarda hanım efendi kımseye ihtiyacım yok bakın neler yapıyorum sıkıysa beni tutmayın şeklinde fazlaca özgüven içeren pozler vermiştir.şahsen sakıncalı haller bunlar


burda ise kel başına şapkalar yakıştığını söylüyorum bibere ama ne fayda resimleri çekmek bile çok zordu zira her biri 5 saniyeden fazla duramadi taş kellede...

evet gezenti biberin gezme halleri



arada oynuyorda canım günahını almıyım kızanın ama her bir oyuncak ıle ılgısı 5 sanıyeyı gecmeyınce onune ne yıgarsanız yığın 5 dk oynayıp tepeme bınmeye devam edıyor devamında...




işte yemek yemesede bizim kıza sandalyeyı boşa almamış olduk otururken arada uyuyor orda iyi oluyor bir bakıyorum uyumus al yatağa götür paketi sıcak sıcak yanı....

Yorumlar

İkiz Annesi sdilek dedi ki…
Merhaba çok güzel resimler.Maşallah Biberiniz de çok tatlı.Allah bağışlasın.Vee eşinizin sürprizi de çok hoş doğrusu.İstanbula gidemiyecek olmanıza inanın çok üzülmüştüm ama neyseki gidebildiniz.
İreme geçmiş olsun şimdi daha iyidir umarım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi