haberler haberler...

yazdıklarımın hepsi gitti hevesimde tabi...
kısa özetler halinde yazayım ozaman.. kardeşim ; zuzumer bu gün izinli olunca başbaşa gezip diyarbakırı göreyim diye gezmeye gitti. Annem evde onu almadılar yanlarına... Annemde cok sıkıldı ama caktırmıyor... iremi yeni ıyileşme donemınde çıkarmıyorum dışarı. Bir kez anneme bırakıp ben gitim kardeşimle gezmeye 2 saat dayandı annem... irem durmamış çağırdı hemen. özgürlük ve gezme hayalleri suya düştü. irem anneannesiye pek iyi vakit geçirmiyor. Annemde napsın yelek başladı örüyor...dün büyük yaş hanımlarla olan günümü yaptım. çok güzel poğaça, börek yaptım ama yayınlamak istemedim bloğun formatını bozmayım diye...
annem beni sürekli gazlıyor.. kalk makgaj yap kendine bak annanene dönmüşün kendini bırakmışın diye.. ama evdee durduk yere gıyınıp süslenmek gelmiyor içimden bunu anneme anlatamıyorum. hoş kendide çok kokoşmu hayır oda esofman ile takılıyor ama nedir bu gaz anlamadım.. zuzumer ise halinden memnunmu bilemiyorum.. şimdilik memnunmuş gibi görünüyor... dün günde aşure yaptık ilk yapınca çok güzeldi ama sonra durdukça koyuldu annemde tekrardan ısıttı ve süt koydu içine işte ne olduysa o aan oldu. süt sağlam süt aşurede kesildi tadını bozmadı ama görüntüsü bir tuhaf oldu tum iştahım kaçtı resmen...
annemle günler hayal ettiğim kadar renkli geçmiyor. annem bana yardımcı tabıkı çokca ama iremle cok iyi anlaşamayınca iremin yükü hep üzerimde oldu. onlardan kaçtıkça bana daha çok yapıştı. tutunup yürüyen irem yürümeyi tamamen bıraktı elınden tutmazsak yürümüyor asla...iş başvurularından hala ses çıkmadı onada takıldım biraz.. demekki formdan epey düşmüşüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi