binbir surat



bu ilk resimlerdede görüldüğü üzere bizim kız atom karınca gibin binbir şekilde yaramazlıklara aynen devam ediyor ben nereye o oraya tum gun benım peşimde dolanıp duruyoruz. Bir ara beni çağırdı ismimi söyleyebiliyor arkamı döndüğümde offf dedi yorulmuş peşimde koşmaktan sonrada yakasını silkip allah allah dedi yani bıkmış benden hamınefendi... :)
kendisi fotokopi makinası gibin oldu ne yapsak kapıyor maşallah...



ve bu resimlerdede şirinlik yapıyor kendisi... poz ver de isterse gözler köpüklü olsun açıp bakıyor hatta poz ver de yemek yerken cekeyim ağzını açmayan cocuk resım çekilıyor ağzında kaşıkla... fotomodellik hat safhada yani resim için her şey yapılır durumda...
işte üç beş tel sacıda cıktı bizde saç kurutma denen makinayı kullanmaya başladık. Çok hoşuna gidiyor saç kurutmak.. Cici oluyormuş öyle diyor... Eli maşalı bizi ve etrafını tokatlayan tokatçı kızım kendinide sürekli sevip cici diyor yani kendine müslüman efendim...hazır konu saçtan açılmışken tokalarada inanılmaz karşıyız ben heveslenip taktıkça tokaları o çıkarıyor kendine taktırmadığı gibi ben takarsam saçımı başımı yolup taktırmıyor... ve en komiği makgaj yaparken allak fırçamı istediğinden kullanmadığım kuçuk allık fırçasını eline verdim yanaklarına benim gibi sürüp hıhhh diyor cici yani güzel oluyormuş aman tuzlayımda kokma büyüdüde anasına aşık atıyor ben daha güzelim diye bak bak...
netice az cinli çok yalnız olsakta arada neşeli arada solgun arada süzgün binbir surat iremle geçiyor günler yuvarlana yuvarlana....

Yorumlar

Selma dedi ki…
Aman aman nelerde yaparmış bizim minik kuş. Bu kızlar hep annelerine rakip zaten. Toka sıkıntısı bizde de var maalesef.
Yalnız saç kurutma makinası aklıma takıldı. Çocuklara hatta hamilelere bile tavsiye etmiyorlar diye biliyorum. Radyasyon yayıyormuş. Biz sadece havlu kullanıyoruz.
cavidan dedi ki…
pozlar harika bu kız işi biliyor canım valla ..maşallah bıdığıma.
biberlieatnes dedi ki…
teşekkürler cavıdan sizde harkasınız... selma saçmakurutma hakkındaki yazdıklarını ilk defa duydum gerçekten öyle zararlımıymış halbuki çok masum bir aletmiş gibi duruyordu.bakter yayabıleceğini duydumda radyosyon bilmiyorum ınankiii

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi