neydik ne olduk neler geldi neler geçti...

aslında düşününce çok şey olduda yazmaya mecalim yok o da ayrı bir konu...uzun bir süredir sıkılgan bir ruh halindeyim... Annemler geldi gitti belkide devamında unutmaya yüz tuttuğum o yalnızlık bir tokat gibi suratıma çarpmasıdır moralimi alt üst eden bilemiyorum... Annemler buradayken en büyük ablam bir kuaför dükkanı açtı istanbulda. aslında günlerce süren gerginlik te bu noktada başladı.. Ablam ortak olarak açtığı dükkanına ortaklık sözleşmesi adı altında faiş bir miktar senet düzenlenip imzalatıldı ve bende durumun en başında konuyu dışarda olduğum için anlamadığımdan ablam senedi imzalayalımmı dediğinde telefonda normal bir ortaklık senedi olduğunu düşünerek imzala dememle işin içine taa diyarbakırdan karışmış oldum. sonrasında miktarı sorduğumda ortaya cıkan sorunun büyüklüğü başımızı çok ağrıttı.. canımız sıkıldı neticede senedin aslını binbir takla ve tehditle 3 gün sonra aldık ve ağız tadıyla başlayan işi kabak tadı vermişsede zorda olsa dolandırılmanın eşiğinden dönüp derin bir nefes aldık... Dünya hain insanlarla dolu malesef hala güvenmek isteyen biz saflarsa enayi oluyoruz bu durumda... zuzumer son sürat çalışmakta işleri seçim dolayısıyla çok yogun...asıl kafamdada bemim can dostum mesecinam var.. eşi bir kaza gecirdi ve bir kaç gündür hastanedeler... kızını bir gözünden diğerine emanet edemezken kaç gundur annesine yengesine bırakan arkadaşıma allah kolaylık versın diliyorum umarım eşi en kısa zamanda iyleşir eve dönerlerde bir arada olurlar eskisi gibi... kader diye bir şey var ve bazen öyle oyunlar oynuyorki hayatımızın akışı şekli şemali değişiyor bir anda.. ama insanoğlu ne garip varlıklarızkı en olmadık durumu bile kanıksıyoruz....
biberim bir biberki sormayın yürümeyi söktü tam tamına ama düşmeler arada olmuyor değil. dolaplar bağlandı açıp kurcalıyor hep çünkü birde meme sevdası var bu aralar bana yapışıp meme meme diye ağlıyor versem yalancı meme nıyetıne kullanıyor hep benı yanı.. zaaten sütte kalmamış cok az gelıyor ama kız ısrarlı sut olmasada emmek istiyor. meyva suyunu ne bardakta ıcıyor ne bıberonda sutde aynı sekılde yerse kaşıkla beslenıyor ve bıberonda su içiyor ben bu cocuğu nasıl beslıycem bılmıyoru meyva suyu ve sut ıcmıyor... yaparsam meyva püresi yiyor binbir oyunla dr. pilav türü şeyler ver demişti makarna harıcı bir şey yemiyor onlardanda gün geçtikçe irem le hayat hem zevklı hemde zor bir hal alıyor...birazda resim ekleyelım herkese iyi günler...

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
Epeydir yoktunuz sanki ortalarda, ben izlemeye aldığım blogların yazılarını uzun bir müddet görmeyince merak ediyorum. Bu yüzden iyiliğinizi duyduğumuza sevindik :)
eatnes dedi ki…
sağolun teşekkür ediyorum annemler burdayken yazmaya vakıt olmadı sızde ıyısınız okuyorum blogu sık sık optuk kızınızı ıyı gunler

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi