bana yorum yazanlara yazmayanlara

evet okuyup gecenlere yorum yazanlara yazmayanlara herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim. ve hepinizin hayırlıısı ile darısı başınıza demek geliyor içimden iyiyim sanırım allah insana alışmak tadında bir duygu vermiş o şok anından tam 1 hafta gecti ve ben alıştım bu fikre ne ilginç değilmi kabullenmek sanırım doğamızın bir parçası... hamilelikte mide bulantısı ve halsizlık pisikolojik mi bilmiyorum. şahsen kaynanam öyle diyor yani midem bulanmıyor dersen bulanmazmış. ama ben midem bulanmıyor desemde sabahları ağır ağır kendini gösteriyor bulantılar... birde ne yiyeceğini bulamama durumu var. Acıkıyorum ama ne yiyceğime karar veremiyorum. Peynir tarzı tuzlu şeyler cazıp gelmiyor tatlılar hoş görünüyor ama yerken alıcağım kiloları düşünüp sınırlandırmak zorunda kalıyorum. sanrıım ilk hamileliğimden farklı seyreden bu tatlı durumu bana çok kılo aldırcak... iremde 12 kılo ıle kapatmıştım durumu...birde hala emziriyorum bebeğin kalp atışlarını duyunca bıraktırırm dedım ondanmı nedir içim kazınıyor resmen....
genelde evdeyiz ben uzanmayı cok ıstıyorum uyusukluk hat safhada. tabi yatınca kızceğzim ağlıyor yatmamı hiç sevmiiyor. oyle iyi kötü yuvarlanıyoruz...bakalım hakkımzda hayılısı...

Yorumlar

nilay dedi ki…
canım hayırlı olsun..çok sevindim...çok güzel ya..Allah sağlıkla vakti saatinde kucağına almanı nasip etsin..İnşallah prensesde rahat verirde güzel geçer hamileliğin..tek başına kızla eminim zor olacaktır eminim..ne yapsak tam kadro ikincilerle mi forum açsak özendirme bizi ya..çok öptüm sizi..
cavidan dedi ki…
aslında hiç fena olmaz nilaycım ya:) canım iremle biraz zor olsada inan ikisi bir arada çok güzel büyüyecekler sana bol sabır ve kuvvet diliyorum.
YAMAN EFE dedi ki…
Canım,çok tebrik ederim.Hakkınızda hayırlısı olsun.Miniğin sağlıcakla merhaba desin İnşallah.zuzumerininde ağzı kulaklarındadır artık:)))
biberlieatnes dedi ki…
evet yaman efenin annesi zuzumer çok mutlu keyfine diyecek yok haniii...
nilaycığım cavidancığım valla benimki bana süriz oldu ama sizlerdende süprizler bekliyorum beni tek bırakmayın yahu....

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi