.....

aslında her şey tam netleşinceye kadar yazmak istemedim. ama yorumları goruncede dayanamadım. Baktım ki çok arkadaşım beni merak etmekte ee saklanacakta bir şey yok aslında zaten bir çogunuzda tahmin etmişiniz konuyu uzatmanın bir anlamı kalmıyor bu bağlamda evet hamileyim....
Aslında ç.o.i sitesinden tanıştığım ve yorum bırakan arkadaşlar bilirki ben pco luyum ve pco'lular bölümünde bundan iki sene önce iremden önceki ilk gebeliğimi ne heycanla yazıp tebrikler almıştım. Zira ilk bebeğim 8 aylık tedavi sonrası olmuştu... Ve malesef sevincimiz kursağımızda kalarak 17 martta bebeğim 13 haftalıkken karnımda ölmüş ve düşük yapmıştım. sonrasın da irem çok çabuk gelmişti aramıza ... ama o süreçtede kulandığım bir takım ilçalar olmuştu düzenli regli ve ovulasyon için.... İrem de şimdi çok şükür sağlıklı bir çocuk ama hamileliğim herkesinkinden biraz daha zor ve stresli geçmişti. özellikle son dönemde erken doğum sebebiyle evde ıstırahat ettim ve 36+3 haftalıkkende daha fazla tutamadım kızımı ve dünyaya geldi.. Devamında kafamda cocuk fıkrını tamamen çıkarmamıştım. iremin bir kardeşi olsun istiyorum ama irem 3 yaşında olduğunda olsun diyordum. Bu dönemde istanbuldaki dr. düzeli regli olamama konusunu telde konuştum ve en son istanbula gidişimde de muayene oldumda bana yine aynı şeyi söyledi ikinci bebek tedavisiz imkansız... bende bunun rahatlığıyla geldim. Bir süre sonra zaten düzenli regli olamıyorum olmadığımı farkedip düşündümde epey geçmiş gibi geldi ve gittim eczaneden test aldım. Amanın o hep alıpta yaptığım pozıtıf olsun diye dualar ettiğim test şimdi tam tersi dualar eşliğinde iki çizgi çıkmasınmı şaşkınlık boyutmu anlatamam. Oturdum düşündüm ,ağladım ağladım. Çocuk istediğim günleri ettiğim duaları düşündüm. Şimdi ise çok erken bir zamanda geldiğinden bu bebek irem çok küçük olduğundan o ılk zamanki duygularımın tersini düşünüyordum. ne tezat şeyler yaşıyorum dedim. ve neticede dr. gıttık daha çok yeni kese olmuş sadece ıkı hafta sonra gel dedi. şimdi beklemedeyiz. yani sağlıklı bir gebelik olursa her şey yolunda giderse doğurup büyütme kararı aldık. allah bize kolaylık versin artık. biraz erken oldu ama bundada bir kısmet hayır vardır dedik. ve irem hala emiyor zaten memeyi bıraktırmaya çalışan ben ne yaptıysam unutturamadım. gündüzler geçiyorda geceleri krizi tutuyor ağlıyor çokca ....biberon emmiyor emzık kullanmıyor sedece beni istiyor ve emmeyi. vermeyince kendini parçalıyor en sonunda o kazanıyor napıcağız bilmiyorum. dr bırakması gerek dedi. dedide demek kadar kolay değil bazı şeyleri yapmak...benden haberler bu kadar...

Yorumlar

cavidan dedi ki…
canım hayırlısı olsun allahın bir lutfu bence inşallah kısmetiyle gelir size mutluluk verir.
megoleman dedi ki…
slm bende aynı siteden megoleman. taaa irem bebeğin doğumundan önce okurdum sizi.hamilelik problemleri benziyordu.amniyon sıvısı azlığı vs...
nasıl mutlu oldum anlatamam.her bebek kısmetiyle gelir derler.sağlıklı hamilelik ,sağlıklı ve şanslı bebek dileklerimle...
canım herşeyde vardır bir hayır...evet irem küçük belki birtakım zorluklar yaşayacaksızı ama vardır hakkında hayırlısı...şaşırdım,sevindim karmakarışık oldum

hayırlı olsun,sağlıkla doğsun inşallah
eatnes belki biliyorsundur bende pkoluyum ama doğumdan sonra düzenli adet görmeye başladım hiç sekmiyor
huysuz dedi ki…
çok güzel bir haber, hayırlısı olsun !
biberlieatnes dedi ki…
sağolun arkadaşlar teşekkür ederim darısı başınıza deyimde görün gününüzü :) megoloman seni siteden hatırlıyorum ama kendi sitendden haberim yoktu insan sessiz sessiz okurmu hiç iki yorum atsaydın keşfederdim siteni kuzeyyılldızı çok tatlı allah bağışlasın... melek durunun annesi benim hormonlara 1 doğum yetmedi belki 2.de düzelir nediyim.sen şanslılardansın. herkese teşekkürler tekrardan...
sühendan dedi ki…
hER İŞTE VARDIR BİR HAYR.Aldırmamana sevindim.Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.Kolay bir hamileleik olur inş.
derya dedi ki…
bence herşeyde bir hayır var ikiside büyüyüp gider allah inşalalh sağlıklı bir bebek verir sende bugünleri unutup iyi ki yapmışım dersin
Belkıs dedi ki…
Haydi hayırlısı inşallahhh :)Tedavili gebeliklerden sonra spontan gebelik yaşayan o kadar çok bildik varki bu ara. Bende uzun uğraşlar sonucu sahip oldum Ece kıza.
Biraz erken bi haber oldu belki bu ama imkanlar dahilindeyse eğer kesinlikle 1 kardeş olmalı diye düşünüyorum bende:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi