iremce iremle


Birkaç resim ile şenlendireyim bloğumu dedim. Malum uzun zamandır yazamayınca insan kendini kötü hissediyor... He napıyordumda yazamadım diye soruyorum kendime dişe dokunu rbir mazeretim bile yok.. Ancak irem bir bilgisayar canavarı haline geldi ancak o uyurken açabiliyoruz. Aksi takdirde benim laptop ya yerlerde yada fişleri çıkarıp elimize veriyor sağolsun...
Hafta sonu aşırı kalabalık ve izdiham halinde geçen anadolu ateşine bilet bulamam belkide hayırlı bir iş oldu. Bulsam giderdim ve o kalabalıkta neler olurdu bilemiyorum... Hoş bu haftada MFÖ geliyor çok şükürkü buna bilet buldum ve genç kızlığımdan çocukluğuma hayran olduğum masharı fuat ve özkanı görmekten çok mutlu olacağım umarım nostaji yaparak o çok sevdiğim eski şarkılarını helede "bu sabah yağmur var istanbulda" şarkısını özelliikle söylerler.. en çok onu dinleyip ağlamışımdır zamanında. Allahım şimdiden cumartesiyi iple çekiyorum. Tabi umarım irem bana çok zorluk cıkarmazda ağız tadında dinlerim... Benki hızlı bili şeklinde tum ütü çamasır temizlik işlerini yaptım ve çok mutluyum bir işimin olmaması ne güzel ey tanrııı...
Bu aralar ne anamgiller ile nede zuzunun anasıgiller ile telde görüşmüyoruz. Yani çok bir sebeb yok aslında aramıyorlar aramıyorum şelinde.. Bazen uzak kalmakta iyiymiş havadissiz habersiz sessizce yaşamakta güzelmiş hahaha..
Burada sık sık görüştüğüm bir arkadaşım vardı oda 20 günlüğüne memleketine gidince ben hepten dımdızlak kaldım ama bakalım; başta iyi gelen yalnızlık sonraları yerini bunalıma ve ateş basma şeklini almaz umarım...dün evde bir ev kazası gerçekleşti ve ben aniden yavaş yavaş yürüdüğüm yerde havalanıp sağ tarafıma boylu boyluyunca uzandım etlerim öyle çarptıki yere bir kaç organım patladı sandım. Devamında tansiyonummu düştü bilemiyorum ter bastı yerimden kalkamadım nefesim zaten kesildi o çarpma acısıyla oyle kaldım bır kaç saniye sonra inlemeye başladım gayri ihtiyari can acısıyla.. irem banyodaydı etrafımda olmaması çok büyük şansdı. Üzerine düşşem kesin çok zarar verirdim. Beni yerde inlerken görünce öyle korktuki zar zor kalktım eee düşenin dostu olmuyor kendim düştüğüm gibi kalktım bu gün sağ kolum çok ağrıyor iki üç yerden sıyrılmış kabuk bağlamış artık bunla geçmiş olsun diyorum ama nasıl düştüğümü hala anlamadım. biri bana çelme takdı sankii...
irem yemek olayını yaptığım cd ler ile biraz daha aştı yemekler yeniyor kavga dövüş akşamalarıda zuzumer şaklabanlık yapıyor amuda kalkıyor falan öyle yiyor işte çekmeceler en azından mutfaktakileri eskisi kadar kurcalamıyor şimdilik dolaplara dadandı level 2 bu olmalı...
oyuncakları ile biz oturur oynarsak oynuyor yoksa asla...
kendince cümle bile kuruyor mama yedim meme istiyorum meme gitti mama bitti anne dur şeklınde konuşmalar yaparak büyüdüğünü ispatlar şekilde.. bazı şeyler tam olmasada rutınleşen bir akşam uyku saati var 10 da yatıyor ama geceleri bu prenses bir canavar oluyor uykusuz her gecemiz mızırtılı hala... üstte 4 dişi altta 2 dişi var iremin şimdi nerden diş çıkacak altanmı üsttenmi altta hareket yok ama üst dişler köpek dişleri yani öyle şişmişki yerleri bembeyaz ondanmı uyumuyor acaba bilemedim valla.. bu diş olayı çok zormuş adamı dinden imandan ediyor...derken irem uyanıyor benim zevki sefam burada bitiyor...

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
oy ev kazası, çok geçmiş olsun allah beterinden korusun, mfö ye bende bayılırım ah bende yapabilsem keşke böyle bişiycikler bu ara çook ihticım var :S Ama ne mümkün, akşam Ece kız ateşlendi diş diyolar ama görünende bişey yok 2 adet çıktı kaldı tavşan şeklinde :) Umarım dişdendir korkuyorum aksi olmasından dolayı, yoksa kabus dolu geceler bizi bekler :S İrem çok bi daha tatlı olmuş büyümüş gözüküyor yeni resimlerinde şekerlik allah nazarlardan korusun onu :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi