şok şok ve dumur

bugün çok şaşkınım bir okadar dumur ve karamsar yazmak istediğim çok şey var ama bir yanımdada kızım beni çiğneyip tepeme çıkmak üzere olduğundan yazamıyorum hoş nerden Başlayıp nasıl anlatsam onuda bilmiyorum. kafam karışık ben karışık aklım karışık içim sıkılıyor nasıl olacak nasıl oldu bilmiyorum bu hiç beklenmedik durum beni çok çok değişik anlatılması güç duygulara sardı birşeyler netleşince yazacağım tabi önce düşünmem gerek enine boyuna ve zaman lazım bu durumu şekillendirmeye..

ç

Yorumlar

cavidan dedi ki…
canım yoksa yeni bir pıtırcıkmı geliyor?
mesecina dedi ki…
Hakkında herşeyin hayırlısını diliyorum arkadaşım... Hakkında herşeyin hayırlısını...Umarım konserde "elegüne karşııı yapayanlııız böylede olmass kiiii" diye zıplarken dumur olan beynin yerine yerleşmiş, doğru kararlar verebilmişsindir.
Okuyan yorumculara not: bu hain bana bu şarkıyı konserde telefon açaraktan bizzat dinletmeye çalıştı da....
YAMAN EFE dedi ki…
Sanırım yeni bir birey geliyor hanenize:)))
canım yazını okurken aslında böyle birşeyi düşünmedim fakat yorumları okuyunca acaba dedim...var mı öyle meraklandırıp kaçmak ne olduğunu ve acaba irem'e kardeş mi diye çok meraktayım doğrusu haberlerini bekliyorum
sühendan dedi ki…
BENİMDE AKLIMA İLK GELEN ŞEY NEDENSE HAMİLELİK OLDU...
Belkıs dedi ki…
Bende aynı şeyi düşündüm doğrumu acaba tahminler.
Her ne ise konu aileniz için hayırlısı olan olsun inşallah.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi