ah hayat..

Son zamanlar havalar güzelleşince burda banada bir iyilik geldi. Sık sık dışarı çıkmamız ve iremi parka götürmem etkili oldu. Moralim birazdaha iyileşti. Midemse aşırı kokulu yemekler hariç iyi durumda. Daha az yatıyor daha çok ayakta durabiliyorum. pıtırcık zaman zaman halsizlik baş ağrısı ve mide bulantısı veriyor. Onlar olmadığı kimi zaman kendimi hamile olduğumu unutup kızımla hoplarken bulduğum oluyor. Kolbastı en çok sevdiğimiz oyun önceleri beraber oynardık şimdi müzik çıkınca oynayalım diye ısrar edince gecen gun unutup epey hopladım o coskuyla sonra aklıma gelip çok korktum ama birşey oolmadı çok şükür...
Kızımda hızlı yürümeye korkarken pıtırcıkta bu dayanıkllılık maşşallah dedırtıyor bana yani... birazda sakınan göz misali sanırım.
irem bu aralar beni şaşırtıyor sürekli. yanı hep dumur poziyonundayım. Hava alsın diye açtığım camın önüne sandeleye çekip çıkmaya çalışması en büyük dumurdu 14.5 aylık ve sandalye üzerine çıkamazken bu hain plan beni öldürdü... üstelik 6. katta oturuyorum. Sanırım Diyarbakırın 45 derece sıcağındabiz cam pencere kapalı duracağız... sonrasında eline tükenmez kalem verdiğimde yazmak için arkasına basıp ucunu çıkarması acaba tesadüfmü diye bir kaç kez denesemde aynı şeyi yapması ikinci dumurum oldu.... Sabahları kalkınca ilk iş tv yi açıyor ve sesini telde konuşmak için kumandadan kısınca tv den gidip sesi açıyor hoydaa...montunu alıp adda diyor gezmeye gitmek isteyince götürmezsem montunu giyip evde oturuyor öylece...
şimdi bu kadar zekice hareket eden cocuk aynı zamanda anlamsız bir şekilde her bulduğu kabloya kendini doluyor telefonun şarzdaysa defalarca takıp çıkarıyor yada çekmeceleri bağladığım kurdeleri çözüp kafasına buynuna bağlayıp ben gel deyince benden kaçıyor yani bazı şeyler ters etki ediyor. çok sert bağırırsamda alt dudak sallanıverıyor hemen gözler doluyor... yani zekimi yoksa tipimi öyle gösteriyor bilemedim. şu aralara alttan 3. diş çıktı acıların çocucğu modundayız o sebebten toplamda 7.diş oldu allahım kaç diş olcak genel toplamda çok zormuş bu diş meselesi yav...Dr. kontrolunde 1 ayda 200 gr alarak beni yine delirtti toplamda 9.5 bile olamamış yav...allahtan boyu uzuyorda ordan kendımızı telkin ediyoruz. 78 cm olmuş. dr 'a sordum Zayıf uzun ne olcak bu böyle dedim.. ooda belki manken olur dedi...eyyyy
ben böyle hamileliktir cocuktur günleri sayarken elltim hala doğuramadı. Sanırım bu gün 12 gun oldu o hastanede yatalı ve 39+2 mış hala amnıyo sıvısı çok ve normal doğum sancısı olmuyor 40 tamamlatacaklarmış bende oha dedim tabi içimden... Yakında cocuk dişleride çıkartıcak orda sanırım çıkınca anne baba derse şaşmıycam. ben çok tez canlıyım ya 40 haftalık bir gebelik düşleyemiyorum. tabi normali buymuş oda ayrı. ama şunu biliyorumki inşallah ben yanılırım ama 40 hafta sonunda bu bebek sezeryanla alınacak bu kadının çektiği onca acı yanında kalıcak...
artık bu kadar zaman hastanede kalınca herkese normal gelıyor. soruyoruz telefonda hastanede evet doğum varmı yok hee ıyı o zaman ber diye gecıyor konuşmalar...
Şimdi bana çok batıl inanç diyceksiniz ama manda eti yada sütü yiyenler hamilelikte çok geç doğururmuş. Kaynanamgiller hala ankarada köylerden manda sütü getirip evde yoğurt yaparlar. güzelde olur ama ben hijyenik bulmadığım için yemem çok fazla... özellikle hamileyken hiç yemedim. bu kız tabak tabak yoğurt yedi uyardım yeme manda sütünden geç doğurursun bak diye dinlemedi. acaba şu anki durum ondan olabilirmi....bilmiyorum... bilenler yazsın lütfen..

Yorumlar

cavidan dedi ki…
canım havaların güzel olması gerçekten işe yarıyor özellikle minikler için harika oluyor.
bende 37. haftamda doğum yapmıştım ikincisinde böyle olurmu bilemem ama manda sütü işi gerçekten ilginç.
çok öptük sevgiler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi