hoşgeldin nazlı bebek

Evet oldu sonunda eltiim doğum yaptı. 40. haftanında sonunda dr. lar doğum sancısı gelıp açılma olmayınca pes etti kızceğizi sezercik etmiş. Nazlı kızımız 3800gr tosun gibi gelmiş. Çok şükür diyoruz. Her ikiside telefondan aldığım bilgilere göre sağlıklı iyilermiş. :) Zavallı kızceğiz eltimm çektiği 15 günlük doğum sancısı kendine kar kaldı bu hikayede.. neyseki sonu güsel oldu ya. buna şükür...
Ben ise fazla sıkılgan ve duygusal bir gündeyim.. Acaba 7 ay sonra bir sezercik yaşama ihtimalimi beni sıkan, yoksa bir bebeğim olacağımı beni duygusallaştıran bilemiyorum. 4 gündür süren karın ağrılarıma dr. um konferansa gitmiş 13.den sonra gelicekmiş bende çareyi bir yakındaki kadın doğumcuda aldım.şikayetlerimi söyledim ultrasonla baktık. pıtırcık çok iyi yatıyordu gel keyfim gel..içime rahatlık çöktü fakat adam bana rahminiz ters ondan ağrınız çok dedi. hoyda 1 doğum 1 kurtaj ettim sayısıs dr. göründüm biri demedi bunu bana... şaşırdım... şimdi alışkınım iremden zırt pırt ultrasona girmeye bu dr. ayda 1 çağırınca uzun geliyor zaman .. Artık iremde almadım ama bunda bir ultrason aleti alırsam şaşırmayın....
Sonra iremle dün yaşlı günümde bulunan bir ablaya ziyarete gittik. bütün gün kadınceğiz bizim kızı sevmeye çalıştı ama sevdirmediirem herzamanki gibi... ama akşam olupta ablanın eşi gelince amcaya bayıldı irem. dede sevgisi çekiyor belliki. amcada onu sehpa üzerine çıkarıp şarkı söyleyince bizimki üzerini kaldırıp göbeğini açıp adama göbek attı. şahsen evde dahi yapılmayan bir hareketi böyle birine yapması çok garip geldi. irem istediğine çok zillilik yapabiliyormuş. bende adamcağız ilk sevmek istediğinde vermedim o yabanidir ağlar diye. tabi irem anneyide yalancı çıkardı sağolsun. demekki neymiş evladım bunu yapmaz demiycen yalancı olursun yoksa...
sonra bu sabah ben sıkılgan irem deli girdik birbibirimize resmen sıkıldık birbirimizden öyle çok istedimki istanbulda olmayı... şöyle çantamı toplayıp ya bir arkadaşa yada bir akrabama gitmeyi. mesela anneme gidip iki gün kalmak için neler vermezdim şu sıralar keşke istanbulda olabilseydim dedim. ee annemden geleli 4 ay oluyor. her ne kadar subatta kardeşimle gelselerde benim istanbul krızı tutuyor bu aralar. kış kış diyorum cinlere olmuyor bir türlü kafam bozuluyor taa temmuzda ablam londradan gelince gidicem çok uzak geliyor bu tarih. acaba nısan sonu ankara ya gidince birde istanbula kaçsammı?????? çok güsel olur demi???
neyse lafım bölündü iremle öyle sıkılmıştımkı mutfakta çorba yapıyorum hani yediriyimde uyusun rahatlasın bari diye geldimki çocuk sıkıntıdan öylece uyuyakalmış halının üstünde. çok acıdım haline üzüldüm. ah tanrım beni robinson olmam içinmi yolladın buraya diye sormadan edemiyorum ben ve cinlerimle son haberler bu kadar malesef. umarım daha atraksiyonlu şeyler yazabilirim ilerleyen günlerde keza sıkıntıdan iremle buralarda telef olmazsak....

Yorumlar

nilay dedi ki…
bizim blogda ödülünüz var :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi