evet ölmedim hala sağım çok şükür hiç olmadığım kadar iyiym işlerim yolunda keyfim tıkırında... ve istanbuldayım yaklaşık 20 gündür. yarın sabah dönüyorum evime... bu kadar tatil sonrası zuzumerimi ve evimide çok özledim tabikide.. ama diyarbakırı özlediniz mi diye soranları cevap tabiki hayır.... istanbulun son nemli havasını çekiyorum doya doya içime belki bır sonraki gelişim bir yılı bulacak çünkü...
çok kimseyle görüşemedim ama ailemle ve mesecinemla görüşebilmek bile bana yetti doğrusu... uzun zamandır ödediğimiz evimiz çok şükür teslim aldık şimdi kiracı beklıyoruz. diyarbakırdaki evi taşıma konumuz ise hala askıda mucize için dua ediyorum. kızım biberim artık genç kız oldu sayılır bence buyudu yanı fızıksel olmasada akıl ve hareketler çok büyüdü... maşşallah...
tatilimin lk 15 gunluk kısmını ankarada gecırdık aslında orda bıraz sıkıldım ama sonrasında ızmır seyahati olaya nokta oldu. kısa ve oz 4 gunluk doya doya denız tatili hıç planda yokken ılaç gibi geldi herkese...cok eglendık cok sevvındık. aslında resımler boy boyda yapıp koyacak zaman yok artık dıyarbakıra gıdınce bır ara ekleyeceğim. benım oğluşta cok sukur ıyı 26 haftalık oldu hala bır ısım bulamadık. hayırlısı ıle doğsunda ısım kolay dıyoruz. temmuzun ılk ve son postu olsun bu ayı atlamış olmayım bızden herkese selamlar.

Yorumlar

mesecina dedi ki…
canımcım,
her ne kadar gönlümüzce görüşemesekde iyi halini görmek, biberin nekadar kocaman bir cimcimik olduğunu görmek beni de pek sevindirdi. çektiğimizyol eziyetine deydi sanırsam. Allah hayırlısıyla nasip etsinde bir dahaki görüşmemizde artıııı bir de oğluşun olsun yine çocuklardan hiç bir b.k anlamayalım :))))))
canım hoşgeldin.

lojman olayın nasıl sonuçlandı? biz cektik kurayı üçkuyulara taşınıyoruz.

melekte büyümüştür artık,çok öpüyoruz ikinizide.
biberlieatnes dedi ki…
ah mesecinam ınşallah bırdahaki goruşme bır yıl sonra olabılecek ama kısmet artık ne dıyelim.
yasmın sucuğum hoşbulduk bıze ev sırası gelmedı artık ıkıncı cekılış olacakmış onu beklıyoruz balkı gelır bır umut....sızın ıcın sevındım hayırlısı olsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi