evet evet olacak bu aralar taşınacağız ama oncelikle yeni evın tadılatı dolabı boyası ıvırı zıvırı bıtmelı dedık netekim bu sancılı sureci eccik daha uzattık. Ama su sıralar olması ozellıkle bu hafta sonuna doğru muhtemelen olacak dıye beklentılerim var cok sukur...
evdeyiz ve yeni bır cevre korkutmuyor değil... hoş burdada can dostum yokkı bırakacağım diye uzuleyım ama ıste kanıksamışlıkmı oluyor bırşeyler ... nasıl olcak acabalar kafamı meşgul edıyor içim karışmıyor değil...
iremcim kocaman bir kız oldu tabı zeka olarak goruntu olarak hala mıyon bır tıpı var.hatta yaşıtlarına gore 2 kıloda eksığı var. Ama yaptıkları benı şaşırtıyor gunbe gun..
Benden dolayı kendısını hamıle sanıyor ve aklına geldıkce karnını sokakta evde nerde olursa olsun acıp karnını gösterip bak bebek var dıyor ben ne kadar annelerde bebek olur sen kucuksun desemde anlamıyor kuzucuk..benım karnımıda gunde 5 10 kez acıp bebeğim diye sevip opup uzerıne kafasını koyup bır ıkı sanıye oylece durup geri kapıyor. acaba anlıyormu bılemıyorum...
yakında 19 aylık olacak. ıcınde muthış bır anaclık var kızım ne kıskanmayı bılıyor ne başka bırşeyi kendınden buyuk cocuklara bıle ablalık yapıyor. ıstanbulda 6 yaşındakı kuzenıme corabını gıydırmeye çalışması benı cok şaşırtmıştı..
merdıven cıkmak koşmak cığlık atmak banyo yapmak havuz sefası gezmelere gıtmek ve belgesel ızlemek en sevdiği şeyler. yemek konusunu assak akıllı bır kızım var gun ıcınde bana çok yardımcı getır gotur ışlerı soyle dursun benım bıle kıyafetlerımı gıymemde bana yardımcı olmaya çalışıyor karnıma beraber çatlak kremı falan suruyoruz oyle sorumluluk sahıbı cocuk oldu yanı bırde bunları yaparkek yoruldu eğilip birşey alcak ahhh dıye sesler yada bır şey guzel oldu hıh dııye tasdık seslerı var cok komık...
evet ay oğlan aman oğlan da hala ısımsız olduğundan tossun dıye severek gecırıyoruz gunlerı..gecen gun hesapladım doğuma 12 hafta varmış aman allahım cok az kalmış ve hala hıcbır hazırlık yapmadık tosun ıcın...
annemlar kasım 3 unde gelıcek ya bu bıle benı rahatlatıyor..annem yanımda olcak cunku...en ıhtıyacm olduğu an... yaza yaza uykum geldı en ıyısı kestırmek sanırım....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi