taşınıyoruz...

evet efenim taşınma işi muallakta beklenirken birden apansız bir telefon bizi önce sevindirdi sonra düşündürdü... bizde lojman furyasına katılmıştık ama ne varki çok güzel bir yerden çıkmasına rağmen ev epey tamirat gerektirdiğinden düşündüren kısmı bu taraf oldu... artık yapacak birşey yok bu şekilde kısa bır zamanda bir lojmana yerleşmek bile şans olduğundan biz evi kendi standartlarımıza uyduracak şekılde yaptırmaya karar verdık sanırım evin tamiratı bitince yani 15 gün surmez taşınırız...tabi yapılacak işler düşünülünce bu sabah hayli gergin kalktım. evde benimde yıkayıp hazırlamam gereken çok şey var. Taşınma öncesi bir daha taşınıp temizlik ile uğraşmayım diye ... bir cocuk ve hamile olma durumunda taşınma ne kadar zor olur siz düşünün.. üstelik daha gecen sene bu zamanlar taşınmıştım.. alahım yakında evdeneve şirketine gırebılırım okadar tecrubelendım yani...
taşınma konusu dışında hayat çokda farklı değil hatta her gun bırbırının aynısı gecıyor dıyebilirim. sıcak dıyarbakır soğuk komsular boş muhabbetler anlatmaya gerek bıle duymuyorum. yeni ev yeni umutlar hadı bakalım eatnes sıva kolları başla işe durdukca hıçbirşey bitmiyor netekim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi