Derdin varsa oturup ah vah etmeyeceksin kimseye de anlatmaya luzum görmeyeceksin. Zira aradığın kişilere ya ulaşılamıyordur yada açmazlar zaten telefonları…. Yada bir işleri vardır mühim..zaten anlatsanda ne olacak ki dert sende derman allahtaysa ağzını yormanın kıymeti yokki….
Sıkıldım hemde çok şöyle babam ve oğulları filmindeki baba gibi oğlunu kaybettiğinde hani kardeşi babayı vurup geçmişti öyle koşasım var öyle bağırasım var öyle çarpasım var ezip geçesim var herkesi… içimdeki volkanın ateşi belki o vakit biraz durulur belki lavları dışarı atarsam o vakit küllenirde akan lavlar ben durulurum belki…
Bilmiyorum belkide eskisi kadar güçlü değilim belkide hamilelik ve doğumun yaklaşması beni bu kadar duygusallaştıran ama bildiğim şu ki içimde volkan gibi yana bir ateş var….
Bugün kızımın sonuçlarını almaya gittik. Ve hiç anlamadığım bir gerçekle karşılaştım. İrem hayatının bir döneminde ki bu ne zaman bilinemiyor ama sarılık geçirmiş. Ve vücudu buna bağışıklık kazanmış. Evet dedim dr. Yeni doğan sarılığı oldu 3 ay gecmedi uzayan sarılığa cevirdi. Hayır diyor bana dr. Bunun dışında bu çocuk sarılık olmuş ve gecmiş. Nasıl diyorum ya nasıl olur 20 aylık olana kadar ozelliklede gecen kış bu cocuk hep soğuk algınlığı ve benzeri sebeblerden hastaydı ve dr.daydık. her seferınde ıdrar kan testleri yapıldı. Nasıl kimse anlamaz. Ben nasıl anlamam nasıl…. Şimdi hastalık boğaz enfeksiyonu hat safhada dün akşam 10 da 100 cc süt içti. Ve su an saat ertesi gün 3 irem hala bir yudum su dahi içmedi. Dr. 5 gün en az 5 gün boğaz enfeksiyonunu ve yaraların (aft) acısı sürer dedi. Yarına kadar bu şekilde devam ederse sabahtan gidip serum bağlanıcak sersem gibi uyuyor şimdi. Ben ne yapayım şimdi içimin acısını nasıl dindireyim. Kuzucum böyle hasta yatarken gözümün önünde erirken nasıl sabırlı olayım. Kime güveneyim bu dr. milleti neden böyle neden kimse işini tam yapmıyor. Belkide gecen kış irem bu sebebten yani sarılık geçirdiğinden hastaydı hep . peki her ay vurdurduğumuz o aşılar bebekliğinden beri ay ay takip edilenler hepsi yalanmı yani dr. Aşı tutmuş olmuş ama mıkrobuda kapıp sarılığı yaşamış ve en son bağışıklık kazanmış dıyor. Nasıl ınanayım neye ınanayım bu nasıl hikaye böyle ben anlamadım. Zira anlayanlar bana anlatsın. Benim beynim kazan gibi çünkü….

Yorumlar

cavidan dedi ki…
canım öncelikle geçmiş olsun iremciğim inşallah bir an önce iyileşir.
canım gerçekten çok yoğun yorucu günler geçiriyorsun. sana kolaylıklar diliyorum. bir an önce miniğinide sağ salim kucağına almak dileğiyle. çok öptüm.
biberlieatnes dedi ki…
teşekkürler cavidancığım gerçekten zor ve yoğun gunler geçiyor yarın yıne hastanedeyiz gecırılen sarılık hastalığı ile ilgili kan testleri yapılcak artık hastane dedimmi bize afakanlar basıyor anlıycan. senim oğluşta kocaman oldu maşşallah allah sağlığını daim etsin opuyorum...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi