evet mi;?

tam 4 yıl önce dün yani 09.09.05 de evet demiştik biz birbirimize o evet taa istanbulda denmişti ve ozamanlar başına neler geleceğini bilmeyen bir saftirik kız vardı. hoş bu gunlerde hayal ediliyordu ama hayaldi şunun şurasında....
derken 4 yılda neler geldi geçti çok zor günlerde geldi gecti çok güzel günlerde velhasıl 4 yıla 3 çocuk sığdırdık biri aramızda olmasa birinin doğmasına iki ay olsada...
birde çocuğun olmaz demişti dr. olsa nasıl olurdu acaba.... velhasıl hızlı başlayan seri üretimin bu bebeişten sonra durmasını ve allahın bunlara sağlık sıhat vermesını güzelce büyütmeyi temenni ediyoruz. Zuzumere söz verdim hastalıkta sağlıkta iyi kötü günde yan yana olacağız diye velhasıl hayatıma ve iş yaşantıma bii sünger çekip geldim diyarbakıra cocuklarımın anası evimin kadını oldum..(çok türk filmi oldu yaa)mutluyumda ama çalışma hayatımı ve arkadaşlarımı aılemı de çok özlüyorum. İnşallah cocuklar buyurde sağlıcakla bende donerım o gunlere...
istanbulu ızledım dun sel olaylarını... galıba alışıyoruz biz dıyarbakıra; burda sağlık olsun ulaşım olsun ımkanlar oyle gelışmişki büyük şehirlerin kalabalıklığı ve düzensizliği bitmeyen prosedürleri bizi korkutuyor yoksa hep buralardamı kalsak dediğimiz oluyor.
bu sıralar onemlı gun ve haftalar esliğinde ilerliyoruz havalar hala 35 derece klıma açmadan duramıyorum. belkide benim hararetim cok yusek ondan sıcak geliyor bilmiyorum. doğumuma 55 gün kaldı. yaptığımız en ıyı şey eksik kıyafetleri tamamlamak oldu ufak tefek eksikler ve tabi bir park yatak dışında bir şey kalmadı.
bende sağlık olarak ıyıyım ama uyuz olmuş gıbı ozellıkle karnım cok kasınıyor bu karnım kızımınkıne gore cok buyuk çatlamamak tesaduf olacak sanırım. bu durumda ben onlem almak ıcın bebeyağı kullanıyorum ama fayda etmıyor. gureşcıler gıbı yağlan yağlan dolan yani...

Yorumlar

megoleman dedi ki…
seni unuttum sandım dimi? hayır.
ne kadar uzun zaman oldu haberleşmiyeli. azıcık kalmış bebeğine kavuşmanıza. bol su içmeni tavsiye edicem kaşıntılar için. enteresandır. bir yerde okumuştum çok etkiliymiş. kolaylıklar. öpücükler

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi