öyle bir geçer zaman ki...

geçiyor öyle bir hızlı geçiyorki ben bile anlamıyorum nerdeyim napıyorum yaş kemale erdi geçti geçen seneden bu yana nerdeyse iki çocuk annesi ve 1 yıldır diyarnakırd a yaşayan bir şahıs oldum. Tüm bunlar rüya gibi geliyor... Daha istanbul da kızıma hamile olduğum zamanlar dün gibi...
diyarbakır tayini nasıl olacak derken geldik birde eskidik... lojman cıksa dedik yerleştik bir ay gecti oğluş 30 haftalık oldu doğuma ise kısmetse 9 hafta gibi bir süre var..
zaman geçiyor ben hızına yetişemiyorum gecen günler 3 eylül doğum günümdü 29 oldum söylemesi bile garip geliyor önümüzdeki sene 30 olacağımı düşününce daha kötü oluyorum ben yirmilerde mutluydum ya... 30 cok gec gibi ben o kadar büyümedimki içimdeki çocuk hala kıpır kıpırken nasıl derim ben 30 yaşımdayım diye. oysa daha çok yapacaklarım varken nasıl derim yolun yarısına yaklaşıyorum.bir yanlışlık olmalı bu ben olamam ben hala küçüğüm bana kalırsa babamın ceylanı evin en küçük kızıyım...geçen gün erkek kardeşim bana mesaj atmış doğum gunu mesajı. sen benim her zaman genç olan ve hep en genç olacak ablamsın diye.. ee tabi en küçük olunca en küçük oluyonda totalda 29 hiçde küçük değilki....
bu hafta yoğun gecti kendime yeni bir dr. buldum görüştük kafama epey yattı yeni doğum yerim bu hastane olacak inşallah.. sonrasında yeni semtte yeni kuafor buldum ki çokda memnun kaldım bu keşifler sırasındada etrafı iyce keşfettim. tek başına dolaşmak benim kendime olan güvenimi yerine getiriyor.hafta sonuda zuzumerle temizlik yaptım. şimdilik doğum günü dışında extrem bir durum olmadı....doğum gunumde cok güzeldi babişkodan güzel bir elbise hediye aldım arkadaşlarla pasta kestik. her ne kadar büyüdüm diye üzülsemde doğum günüm iyiydi. ...bakalım hafta sonu nasıl olacak...

Yorumlar

megoleman dedi ki…
eatnescim bi daha yaş konusunu açma istersen. hiç üşenmem diyarbakıra gelir seni bulurum. 30 en güzel yaş bence kadınlar için...senin de en güzel ve şanslı senen olacak bak benden söylemesi
biberlieatnes dedi ki…
inşallah megolamancığım dediğin gibi olur ne deyim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi