Uzun zaman oldu yine yazamayalı…yazamayalı çünkü yeni evdeki elektrik aksamı bize yaramadı. Geldiğimizden beri 2 adsl ve son olarak bilgisayarın harddiski yandı. Elelktrikler bir var bir yok böyle oluncada yanıyor aletler…şimdide elektirik yok ben laptopun şarjından yararlanıyorum.
Bu kadar zaman ıcınde arkadaşlarla ve ev hali geçirilen bayramımız var.. Devamında koca gobek olan ben ve hasta kızım. Aslında yazı cok seviyorum. İrem yazın dolaptan soğuk süt bile içti ama hasta olmadı 4 ay dr.suz gecti ah ne güzeldi. Ama havalar soğuduğunda hastalıklar soğuk algınlıkları yine baş gösterdi. Şimdide üst damağın boğaza yakın kısmında kocaman aft lar cıkmış 3 gündür yemek yeme olayı cok kısıtlı mızmızlık hat safhada. Benimde sabrım sınırlarda tabi…gecelerse keza delik deşik uykusuz irem uyusa oburu başlıyor tekmelemeye. Zira geceleri bende mıde yanması ve nefes alamama sorunlarıda hat safhada olunca uykusuz her gece sarkısı bana yazılmış gıbı gelıyor….
Evet epey yakındım halimden ama yakınılmayacak gibi değilki. Yinede buna şükür diyorum zira bebek bey doğunca helede gazlı cığırtkan bir bebek olursa halimizin daha büyük duman olacağını biliyorum.artık işim allaha kaldı hep dua ediyorum akıllı sağlıklı bir velet olur umarım diye… iremi bu gün yeni bir dr. Götürdüm. Bizim kız 81 cm ve 10.600 kg cıktı ama uzerındeki kıyafetler kalındı düz hesap 10 kg ancadır. Dr. Gelişim geriliği var dedi. Canım sıkıldı yaşıtlarından hep küçüktü. İlk doğduktan 6 ay sonra başladı kılo alamama durumu ve hala devam ediyor. Ben kızım ayda 500 gr alsa gobek atacağım öyle zor kılo alıyor. Yemek yıyor ama sık sık hep elımde bır yemek olsun yeyım demıyor 4 saatte bır beslenıyor ama pılav dışı hamurlu seylerden hoşlanmıyor yogurttur meyvadır herşeyı yer ama neden kılo almıyor anlamadım.hoş artık takmıyorumda sağlıklı olsunda dıyorum kılo almasın ama dr. Gelişim geriliği deyincede bakamamışım gibi gelip üzülüyorum. Evde tv irem izlemesede cogunlukla acık oluyor canım sıkılıyor bir ses olsun ıstıyorum.ama dr. Yine tv acma en fazla 1 saat acık olsun ızlesın dıyor bunu başarabilen varmıdır çok merak edıyorum.şayet varsa sırlarını beklıyorum.ayrıca kızım peniri yumurtayı ne yaptıysam ayrı yedıremediğimden bulamaç şeklinde yediriyorum. Akşamları da bizle akşam yemeği yiyor 6 gibi ama akşam yatınca açıkıyor diye kaşık maması verıyorum ve 150 cc süt içiyor yataktayken mamayı vermediğimde geceleri açım diye ağlıyor mamadan ne zaman kesmeliyım onerisi olan varmı. Yerine ne yapıcam peki mama kadar tok olan ne varkii…
Hafta sonu bebeğin son eksiklerinide tamamladık geriye yıkayıp utulemek ve çanta yapma aşamasına gelmek kaldı. İremde bunları çok daha karışık bir kafayla yapmıştım her şey ilk olunca duygularda karma karışık oluyormuş. Şimdi heycanıma ne oldu bilmiyorum belkide bebeğin sağlığı konusundaki endişlerimden bilemiyorum ama hiçbirşey ilki gibi olmuyormuş.
Kontrollerim iyi gidiyor her şey yolunda giderse 5 kasım doğum olcak ve su anda 37 gün kalmış bulunmakta. Sanki bu hamileliğimde çabuk geçti yaa…
Aslında beni yolda orda burda çevirip sen buna bakacakken neden ıkıncıyı yapıyorsun yazık değilmi kucağındakine diye soru soran gereksiz ınsanlara laf anlatmakla gecti günlerim 10 kez dışarı cıktıysam kesın 8 ınde bu şekılde konuşmalara maruz kaldım sanırım ard arda hamile kalan tek kişiyim diycem ama değilim benden daha vahim olanlarda var ama sokakta karşınızdan bağırarak gelen bir kadın düşünün üstelik tanımıyorsunuz bile.. ve size cok yanlış yaptın çok bu ıkıncının acelesi neydi sacını bıle taramaya zamanın olmayacak diye bağıran bir kadına ne dersınız delimi divanemi açıkcası bazen daha ağır eleştırler alıp dalga konusu bile oldum. İşte bu sacma seylerle uğraşırkende zaman geldi geçti..
Annemi çok özledim. Birde büyük teyzemi nedense ikisi çok aklıma geliyor bu aralar…anne olmak ne garip ne zor şeymiş anne. Sen nasıl yaptın 6 cocuk büyüttün doğurdun ustelık bazı kardeşlerimizin arasında 1 yaş var sen ne büyük kadınmışın anne…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi