15 kala az kala

canım cok sıkılıyor sıkı can ıyıdır dıye esprılerde yapamıycak kadar sıkkın. Aslında ortada bir sebeb yok sadece zuzumeri yoğun çalıştığından bende patates misali tostoparlak olduğumdan hep evdeyiz. Hafta sonu dr. görişmesinde yine umut için erken doğum sinyallerini yaksada dr. ben ıyıyım sımdılık. inşallah zamanında olur herşey. hazırlıklar falan fılanda bıttı geriye beklemek kaldı ya sıkıldım bu bekleyışten... annemlerde tam gunu gunune bılet almış ınsan azcık once alır gezerdık ne olacaktı sanki... yani canım yalnızlıktan sıkılıyor. irem kuzu tv ızlemekten tv kolik olcak ama tv yi kapatıp onlada oyun oynamak gelmıyor ıcımden( kotu anne). oda tek başına hıc oynamaz zaten sağolsun... uyumak ıcın yatıyorum reflu olduğumdan dolayı tam gozum dalıyor bogazımdan ağzıma dolan o acı suyla boğulmak uzereyken aniden oksurukle kalkıyorum allah kımseyı reflu etmesın doğum sonrası gececek dıye umutla beklıyorum. kızımdada aynı sorunum vardı cunku...
irem bu surede yıne hastalandı salgın varmış cocuklar arasında ıshal kusma ıle 4 gun gecırdık ve sonrasında dr. aldık soluğu verdığı ılaçlar neysekı ıyı geldı bır gunde duzeldı. onu hep dr.goturmek ıstemıyorum ama bazende neden goturmedım dıye kızıyorum bak 4 gun cektı 1 gunde duzeldı cunku... neticede ırem okula gıtmesede evın ıcınde tum salgın hastalıkların hatrı kalmasın dıye bızde atlatıyoruz. ama sımdı durum daha cıddı. çunku ne alakası var dediğimiz domuz gribi sonunda diyarbakıra geldi. bende buraya nerden gelcekki diyordum. yine binbir soru işareti herkes birbirini sucluyor çozum bulalım diyen yok. sağlıkçılar aşıları yersız buluyor devlet aşı alıyor vurulsak bır dert vurulmasak ayrı. ne olcak halımızı bılemıyorum. Ama su varkı hastalık suphesi olduğu halde mıllet ınanılmaz panık burda daha tespıt falan yok yanı...kulaktan kulaga ne laflar turuyor bır gorsenız şaşar kalırsınız. mıllet abartmayı seviyor nedense...
şimdi bizde okula gıden yok ama mıknatıs gıbı hastalıkları ceken bır bunye varken bılemıyorum halımızı...
bu arada her cumartesı dr. kontrolumuz var hamılelık ılerlediği için... bunu zuzumerde benım kadar ıyı bılıyor. ve her hafta dr. gıdecekmıyız dıye sankı dr. çağırmıyorda ben keyfımden gıdıyormuşum gıbı soran ve cumartesı gunu randevu almadığı ıcın dr. gıttığın sıraya gore beklemen gerektığınden her hafta sıra bekledığımızden o bekleme zamanını burnumdan getıren gıcık zuzumeri burdan esefle kınıyor bu cocuğu tek başıma yapmadığımı ve keyfımden her hafta dr. gıtmedığımı farkındaysa 15 gun sonra doğuracağımı hatırlamak ıstıyorum. ayrıca randevu alıp paşa paşa gıdemeyişimizin sebebide yine kendisidir. sözlü konuşmalar havada ucuyorda belkı okuyunca daha ıyı anlar kendısı...
tabi okursa zira bilgisayarda batak oynamak bile bu bloğu okumaktan daha zevkli ona görede ondan.....

Yorumlar

canım allah yardımcın olsun,kolay doğum-sağlıklı evlat versin...ok yaklaşmış iremede geçmiş olsum benimki de çok sık hastalanıyor 3 gün iyiyse 5. gün öksürük kusma,hep aynı sorun çok canım sıkkın bişey var bu çocukta...kusura bakma kendi derdimle seni boğdum

kendinize iyi bakın,iyi haberlerini bekliyorum
sühendan dedi ki…
Canının çok sıkkın olduğu yazından anlaşılıyor.İnsan her zaman eşinden yardım ve anlayış bekliyor ama hamileyken daha da duygusal olduğundan ve kendi işini bile yapmakta zorlandığından bu istek artıyor.Öncesinde randevu almak sıra beklemekten çok daha kolay.Neden eşinin sıra beklemeyi tercih ettiğini anlayamadım.

Hastalık konusunda Allah dermansız dert vermesin.Bizimkiler de Eylül ayında başlıyorlar hasta olmaya.Haziran sonuna kadar hep hastalar.İki tane oldu mu biri diğerine de bulaştırıyor.Yani anlayacağın işin bundan sonra belki daha zor olacak ama ben kabullendim artık bu durumu.

Allah hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.Sayfanın başındaki resimler çok güzel olmuş.Sayfaya neşe katmış.Maşallah çok güzel çıkmış.
cavidan dedi ki…
canım hayırlısıyla kucağına alırsın bıdığı inşallah. bazen kocalarımız empati kurmada başarılı değiller. seni anlayabilmek için bence erkeklerinde 1 kez doğurmaları lazım. allah kolaylık versin inşallah herşey istediğin gibi olur.
biberlieatnes dedi ki…
selam melek duru ne olsun sorunlar aynı olunca boğulmak ne kelıme ılgı bıle cekıyor ...
sühendancığım galıba benımde kabul etmem lazım ancak bırden kabullenılmıyor.işte bunye arıza cıkartıyor devamlı dur bakalım sonumuz ne olcak.
bence cavıdanın dediği gibi bu erkek mılletı bır kez olsun doğurmalıkı neler cektımız anlaşılsıın.......

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi