bir anlayabillseydim...



bazen durupp da bağırmak istiyorum hey millet nereye gidiyoruz böyle diye.. evet zamanında ölen insanlar ve hala dağlarda savaşan çatışmaya giren askerler ne için mücadele veriyor. Biz neredeyiz ne yapıyor bu hükümet.... şimdi alkışlanarak gelen bu insanlar yarın meclise de girecek... Belki halktan biri açlığını zamları protosto için meclise gitse gözaltına alınır. Dinlenmezken onlar adam yerine konup dinlenecek. Kim hapiste kim dışarda kimin eli kimin cebinde belli olmayan bir hale geldik. Askerler sustu devletin tüm organları deyim yerindeyse pısırıklaştırıldı geri çekildiler. Ve ortada kalan bir kaç adamın oyunları ne olacak nereye varacak bilinmiyor... Şimdi bizim ülkemiz de bunca suç kaçak yapı varken olmaz olmazlar olurken devlet almış başını gıdıyorken emeklı babama geldi sıra.... arabasını koymak ıcın evının bır odasını garaja cevırdı. Bu garaj kaldırıma 20 cm taşıyor diye mahkeme kararı ıle yıkım emrı gelıyor. Evet gelsin gerekırse yıkılsın da.... Ama bu devlet hep boyle gerçek hırsızlara kaçakcılara goz yumarken 20 cm kamu malını ıhlal etmış dıye bır emeklıyle uğraşmaları ne derece adalet bılemıyorum. Çivisi çıkmış memleketin yarınlarına nasıl cocuklar yetıştırılmelı... ?
Anne olarak en cok bunu duşunuyorum. Bız vatanımıza mılletımıze bağlı bayrağımız ıcın caanımızı verecek kadar vatan aşkıyla yetışmışken sımdı bu cocukları "kaç kendını kurtar ""acık goz ol, kımseye guvenme "gıbı guvensızlık dolu kelımelerlemı buyutmek lazım. Zira bızım gıbı vatan aşkyla buyutsek de ılerde enayı yerıne konmayacaklar mı? Doğrularımızın yanlış kabul edildiği bu memlekette yanlışları kabul etmış bır koyun gurubu olduk cıktık. Aman bana dokunmayan yılan bın yıl yaşasın dıyor herkes yaşasında bır gun o yılan ya sanada dokunursa...
Hayat nereye akıyor bilemiyorum gidişat beni korkutuyor .... Aslında öyle şüpheci oldum ki ben devletın bu ınanılmaz afları cok olay yaratmasın gundem değişsin diye domuz grıbı vakalarını ortaya attıklarını düşüncek kadar paranoyak oldum. Hep oyle olmamışmıdır?.Ondan onceki senede kuş gırıbı ıle mesgul ettıler bızı daha oncekı senede kış kurak gectı yağış yok diye turlu senaryolar cızılıp gozumuzu korkuttular. her yıl bır şekılde yapacaklarını yapıp gundemede farklı bır konu atıp uyutmuyorlarmı bızı...
uyan mıllet uyan bız uyurkenn atı alan çanakkaleyi bile geçti....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi