hayat oyunsa

oyunsa yaşananlar,oyunsa herşey ben sıkılıyorum ara ara bu oyundan bazen anne değilde baba olmak benımde hakkım değilmıı yaa. kız oldum dıye hep anne rolu oynamak zorundamıyım.. evımın rutını sıkıyor bu aralar... ama biliyorumki bu rutını arayacağım günler yakın umut gelince bakalım eşşeğime ters bineceğiz ne olacağız allah kerim. bu günlerde ekstra ağıRLAŞMIŞ hissediyorum. 29 gün kaldı dile kolay.. annemlerınde gelmesine 27 tabi...cok ozledim onları anacum her nekadar nazi askeri gibi olsanda seni seviyorum...
iremcık bu aralar kudurmuşluğun hat safhasında... zira dün emek emek canım cok cektiği icin yapıp masaya bıraktığım yeşil salataya 2.dk arkamı donunce olanca tuzu doldurup bana cinnet geçirtsede yarım saatlık sınır harbi sonrasında normale donduk kızmıyım diyorum ama olmuyor sınırlerımı gerım gerım gerıyor valla.. ayrıca parka goturunce kendı başına merdiven cıkıp kaydıraktan kaymak ısteyıp tutmama ızın vermıyor düşecek diye yüreğim ağzımda gecıyor. parka gitmezsekde asla çocuklar ıle oynamıyor bacağımın arasından cıkmayarak evdeki modumuzu devam ettırıyor. beni çıldırtıyor.. evde oyuncaklarını alıp bacağımın arasında oynuyor yanımda oynamayı bıle kabul etmıyor. bu durum benı delirtiyor anlatıyorum git otur oyna dıye asla ayrı ıkı odada duramıyoruz benım arkamda benı tum gun kovalayıp duruyor allahım bana bu kadar bağlı olmasına ınanamıyorum ınşallah bu duruma bir çözüm bulabilirim.
ya ben postlarda okadar soru sordum beslenmedır odur budur nıye bır cevap yazan yok allahaşkına ...onemlıkı paylaşıyorum bılenler ıkı cevap yazsa ne olurkı....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi