sindirebilmek

belkide sinmek demeliydim sinmek kadere... sindirmek yaşanmışlıkları.... nasıl bir mide var insanoğlunda yaşadığı herşeye alışıyor siniyor sindiriyor tüm acıları ve mutlulukları harcıyor bir çırpıda arkaya bakmadan koşuyor koşuyor ileri...
bizde sindik sindirdik iremin hastalığını sarılığını... şimdi iyleşmesini bekliyorum ağız içinde her seferinde bir başka yerden çıkan yaralarada alıştık ilçalara devam viribal enfoksiyonmuş yenilerinin cıkmasıda normalmiş bekliyoruz 5 gün dedi dr. bu günde 5. gün inşallah 5 gün sonra yeni yaralarımız cıkmayacak eskileride gececek. sonrasında ayrıntılı sarılık testleri için yine hastanede olacağızda şimdilik iyleşmeyi bekliyoruz.
yine buna şükür diyor insan keza bir tanıdığımız ki çok uzaktan ben aslen teyzeyi tanırım 24 yaşındaki oğlu trafik kazasında hayatını kaybedince çok üzüldüm. ölen rahmetliyi tanımam ama annesi işte onu tanımak beni etkiledi. şimdi o nasıl sinecek sindirecek bu ölümü nasıl bakacak ileriye diye çok düşündüm ve halime şükrettim. beterleriden allah herkesi saklasın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi