UMUT ÇINAR geliyor...

aslında ben alışkınım zıpçıktı çocuk olayına ama neden şaşırıyorum hiç bilmiyorum. Beni şaşırtmayı umutta başardı. Bu günkü dr. kontrolüde suyu yok denecek kadar az kaldığı için dr. bey yarın hemen alalım dedi. dolayısıyla bizim doğum için yapılan tüm planlar iiptal olup b planına geçildi. Anneme acilen bilet aldık. Akşama yanımızda kısmetse. yanımıza birtek annem geliceği için kaynanagiller kasım 15den sonra geleceğinden beni aldı bir düşünce.. Annem banamı bakacak irememi. yani ireme bakmaya herkes niyetli ama bana sorsalar yanımdan 1 dk ayırmak gelmıyor ıcımden. nerde kalsa aç kalıcak sefil duruma düşecek gibi geliyor. o aralarda kalıcak diyede ben cok uzuluyorum. en cok ona takmış durumdayım. bugunden ona corbalar yemekler yaptım belkı annem yapamaz kızım ac kalmasın dıye.. şimdide çamasırlarını yıkıyorum utuluyorum kıyafet sorunu olmasın dıye.. yanı ıkıncı cocuk yaparken doğuma gıderken bıle iş yapıyormusun sırf bırıncısı rezıl olmasın diye...yada vicdan rahatlatmak tüm bunlar bilemiyorum....hakımızda hayırlısı artık.kızımda onu doğduktan 5 gun sonra gordum. ve doğum yapan bebeği yanında annelere hep gıptayla bakmışımdır. umarım bu sefer ıcımde kalanları gerçekleştırebilirim. ve umut sağlıcakla kucağımza alır evımıze gelırız....

Yorumlar

ayyyy canım hadi hayırlısııı, sen doğur ben bekleyemem valla, kaynananlar gelmeden anneciğinde geliyorken ararım seni çalarım kapını :))

canımmm sağlıcakla gelsin umut çınar.

çok öpüyorummm.
sühendan dedi ki…
Hayırlısı olsun..Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.İyi haberlerini bekliyoruz.
Belkıs dedi ki…
Demek geldi büyük büyük gün, haydi hayırlısı ile iyi haberlerinizi bekliyoruz :)
nilay dedi ki…
canım şu anda umut çınar kucağındadır umarım..Allahım sağlık,sıhhat versin analı babalı büyütsün..çok öpüyorum sizi..minişide kokluyorum..hayırlı olsun..
biberlieatnes dedi ki…
herkese teşekkürler ıyıyız. cok sukur.tabı cok maceralar olduda en yakın zamanda bır postta anlatabılmek umuduyla herkesi opuypruz

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi