bişey yapmalı...

aslında ne vaktim var cok fazla nede gücüm ama hayat cocuk bakmaktan ibaret olmasın istiyorum kendim için bişeyler yapmak istiyorum ama bulamıyorum ne yapsam ne yapsam bir hamak alıp sallansammıı??
yarım gunluk bır iş bulup çalışabılmek veya yüksel lisans yapabılmek isterdim ama ikisi içinde imkanlar va şartlar uygun olmuyor...
bu yüzden sıkılıyorum napıyorsun denıldığınde cocuk bakıyorum demek benı sıkıyor hayatta daha önemli sebeblerim olmalıymış gibi geliyor. ben için benim için bişeyler yapmak lazım ama ne...
Düşünüyorum ama bulamıyorum.
irem beni bu sıralar cıldırtmak üzere ne zaman umutu emzırsem veya onla ılgılenmem gereken bır boşlukta gozden kaybolup ya kremlerımı veya detarjanlar hıc farketmez elıne ne gecerse dokuyor. Cok sınırlenıyorum yaptıklarının yanlış olduğunu soyluyorum hatta anlatıyorum. Zaten doğru birşey yapmadığını bılıyorkı ben gorup neden boyle yaptın deyınce kaçıyor saklanıyor ağlamaya başlıyor ama yapmayada devam edıyor. ne yaptıysam vazgecıremedım. Ve muthiş tırmanıyor. Tezgah uzerıne cıkmıştı soka gırdım. Kendi beşiğinden hoplayıp ınebılıyor. Dolayısıyla neyı nereye saklarsam saklayım farketmıyor tabure cekıp cıkıyor genede ıstediğini alıyor.butun goz kalemlerımı kırıp rujlarımı yuzune surmuştu yanakları mosmordu onu aynaya goturup bak cok cırkın olmuşun dediğimde kendıne bakmak bile ıstemedi ağlamaya başladı. neden bu kız boyle dağıtmacı oldu anlamıyorum bana cok zor gunler gecırtıyor bu aralar...
umut ıse aynı gaz ve kabızlıkla uğraşıyor. gecen haftanın en guzel anı mesecınamın bıze kargo ıle hedıye yollaması oldu. irem apsili bebeğe bayıldı. umutunsa aldığın tulum azıcık uzun geldı onun dışında enden tam yanı... bana gonderdığın mumuda dun yaktım senın dedığın gıbı olmadı ben mumu yaktım ve uzun uzun o loş ışıkta anıları andım. gonderdığın ıstanbul kokusu hala benı gulduruyor. sen çok yaşa çok sağol arkadaşım.

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
Ama anneciik çok zor bi dönem bu dönem İrem için. Gecicek emin ol ama alıp götürücek işte senden bitakım şeyleri.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi