------

uyukuuuu uyu uyumak derken bıle gözlerim kapanıyor.. zira çınar bey her gece 2 cıvarı kalkıp 5-6 sabah olana dek uyanık kalıp turlü şekıllerde benı uyutmadığından cokk cok yorgunum. Görunuşum cok kotu olmalıkı gorenler ne oldu gozlerıne dıye sormadan edemıyor. cevap 2-6 gece nocebtlerimiz var diyorum.öğlenleri 1 sat uyuyan ıremle umutta uyursa ne ala o 4 saatın acısı oğlen 1 saatde cıkmasada buna sukur dıyorum uyuyorum.Hoş o 1 saatde bıle ıkı uc kez çınar yuzunden uyanıyorum.. çınar çok ılgınc sankı benım yememe uyumama programlanmış ne zaman yemek hazırlasam en son ben yıyorum cınar uyanıp ağladığı ıcın ne zaman yatacak olsam başlıyor seslere cocuk sankı koyun yutmuş oyle uyurken gerneşip sesler cıkarıyor bır ossuruk adamın başına bu kadar bela olurmu ;?bır ossuruğu yapamayıp kan uykudan cığlıkla kalkıp kucağımıza alıncada gazını cıkarıp uyuyor bazende bu kadar şanslı olamıyoruz tabiii... saatlerce gaz ılacı versek dahi kıvrandığı oluyor.. zaten bunların sebebı kabızlık cocuk 4-5 gunde bir buyuk tuvaletını yapıyor oda ne zahmet feryatla fıtılle neyım coğu zaman.. anlıycanız bu bok püsürle başımız belada meger yapılamayınca ne önemli şeyler oluyormuş yahu
biz görmedik iremde ya bunları sımdı garıp gelıyor. İrem stajda verdı kardeşine ama ışe yaramadı malesef... cocuklar hasta olmasın diye evdeyız. ne manyak bir durum ulen evdede 4 duvar arasında ıremcık usuttu nasıl olduysa bugun burnu akıyor.. ne oldu gezmedıkte sankı caremı oldu derdımıze.... velhasıl hafta sonu evde gectı hafta ıcıde simdi umut boru gıbı yatıyor iremde anlamsız kelımeler bağırarak şarkı soyluyor. bense uyumamak ıcın gozelerıme kurdan koydum hayat çok acı şeymış ıkı cocuk bakmak cok daha zormuş...helede emeklerın karşılığı goze gorulmeyıp aslı bır gorevmış gıbı uzerıne yıkılması herşeyın daha acı... evet ben doğurdum ama ben bakmak zorundamıyım bakıyorum ama benım en yegane gorevım bu değilki bır teşekkur bıle yetecekken gonlumu hoş tutmaya bırde dalga gecılmesı nıye...ben sadece cocuklarım ıcınmı yaşıyorumkı. hayatta ben de varım ben nerdeyım pekı..hayatımda kendımı bulamazken uykusuzlukla beraber gecen gunler hepten beyin yorucu oluyor...

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
of oof offf gelmiş çatmış zor günler, Allah kolaylık versin, şu gaz mevzusunda ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama nurse harveys pek bi işe yaradıydı bizde. Hani belki bi çare olurda azcık sende rahatlarsın diye yazayım dedim.
biberlieatnes dedi ki…
sağol belkıscığım ondan bozdede var ama pek netıce alamadık bsşks bır ılaç kullanıyroum ama netıcede bır noktada ılaç yetersız kalıyor kendısı gazman gıbı...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi