bir senmisin iki çocuk bakan...

çok şükür annanem iyi yogun bakımdan cıktı su anda evinde ve iyileşmeside iyiye gidiyor. Üzüntü üzüntüyü getirdi en küçük teyzemde karda düştü omuzu hem kırıldı hem cıktı ve oda bir ameliyat gecirdi omuzuna platin takıldı ama geçti çok şükür geçti hepsi simdi herkes evinde yaraları sarıyor...
kardeşim geldi salı günüde ablam gelicek. Onun gelmesi bana çok büyük moral desteği versede o umduğu aıle tablosunu goremeyince kardeşi olarak sanırım bana çok üzüldü... Aslında onu sorunlarım ve depresif durumumla bunaltmak istemedim. Ama rolde 3 gun soktu sonrasında maske düştü. Abla çok sıkılmış hatta bunalmışsın gözlemlerimde iyi görmedim seni deyince benimde sokülmeye hazır pamuk ipim acıldı gitti. Aslında iki çocuk yeterince bunlatıyor .zaten benim çocuklar akşam 10 dan sonra yorulup uykuları geleceğine cın çarpmış gibi oluyorlar beni pes ettirip uyutana kadar uyumuyorlar. Her akşam aynı uyku savaşı gözlerimin içine cokukluğunu anlatmaya ımkan yok... akşam olurda ıkı kelam eder ufkum acılır diye beklediğim zuzumer odunun az ışlenmış hali kalastan farkı yok su sıralar.. ben dınlenıyım dıye otursam çay ıster cayı verırsın agzı kazanla cevrılı 5 dk sonra bır bardak daha ıster ama onuda oyle cay verırmısın dese ıcın dert yemıycek. ya bardağı gosterır ya sen tv ızlerken elıne bır bardak tutuşturulur. Öyle gereksiz kelıme kullanılmaz. tasarruf lazım ya...
neyse cay biter meyve ıster meyve yer sut ıster bıtmez ısteklerı akşama kadar ıkı cocuğun yorgunluğu hat safhadayken bir de kocanın ısteklerı ustelık ısterkende bir ayrı tavrı deli eder. Ulen atalarımız ne demış ıyı laf yılanı deliğinden cıkarır bari ıkı guzel kelam etde su ısteklerın gönle hoş gozuksun... velhasıl evi otelımsı bır havada kulanmaya bayılan adam kıyafetlerını bir yana çoraplarını obur yana atıp usuyup kalın esofman yanıp ınce esofman gıyerek 1 akşamda en az ıkı ust değiştirerek evı tum gun toparlamış zavallı eatnesın duzenını 5 dk. lık eder o ayrı...
ustune her gün banyo yapıp sen neden yapmıyorsun kokmuş dıyede kendınce cıns şakalarıylada ıyıce gerdirir adamı. yediklerini içtiklerini ortadan kaldırması ise imkansızdır oturduğu yerde bardaklar tabaklar birikir.Getırdım barı kaldır su kalın yerlerınıde gotur topla nerde.. bunları yapabılmek için ona kesın ısyan etmen bağırman gerek ancak o zaman biraz birşeyler olur ama yarım saat sürer etkı...sonrası hiçbirşey olmamış gibi hafıza kaybı.. küsersin küz kalamazsın adam öyle xl ki rahatlığı senı kasar kasar kurdundan xs olursun yınede daha ufalmak yokolmak ıstersın sıka sıka. kendine laf anlatmak ımkansız cunku dınlemez onun ıcın telefon bilgisayar ve tv vardır birşey söylemek ıcın karşısına cıkmaktansa telefonla aramak daha mantıklı... sorarsan herşeyı bızım ıcın yapıyor. ben rahatlıkten bunalımdayım. çocukların geceleri ağladığını uyumadığımı dediğimde farkında değil hadı ya der. İdda ediyyorum benim kucuk oğlum çınardan bile daha fazla uyuyor. uykusuna boğazına keyfıne duşkun bu adam birde karşıma cıkıp yaralı parmağa işemediği gibi bir senmisin ıkı cocuk bakan demezmi. Şeytan neler demiyor o vakit.. Hayır cocuklar yetim kalmayacak olsa cinnet gözünü seveyım sana sığınıp bir 3. sayfa haberi olmak ne zevklı olur.o hatte gelıyor insan yani.. daha yazmakla bitmez odunun az işlenmiş hallerini ama benim elim yoruldu... diyceksınızkı bunları boyle bir sayfada neden yazdın. herkes okuyacak..evet okuycak ama oda okuycak belkı benı konuşurken dınlemeyen adam okurken anlar belkı okurken daha ıyı anlıyordur da benı ne denlı bunalttığını anlar. birşeyleri değiştirmeye çalışır. Hoş değişmezse ne olur birşeyde olmaz... ben sadece takdır alkış beklemıyorum ınsan gıbı muammele ve ınsan yerıne konulmayı ve dınlenıp saygı gormeyı aşşağılanmaktansa ıkı cocuğuna bakıp uzerıne ona geldığınde yemek hazırlıyorsam evını temızlıyor ve ona vakıt ayırıyorsam... hala ütülü gomlekler gıyıyorsa bunlar ıcın teşekkur beklıyorum. baba olmak sadece karınlarını doyurmak olmadığını farketmesını ıstıyorum. evet ısten cıkıp eve gelmek buyuk ıncelik ama oturduğu koltukla butunleşıp bukalemun mısalı koltukla bir olmaya gerek yok sanırım.agzını bırazda bızım ıcın yorsun bırazda bızım ıcın uykusuz kalsın ıstıyorum.umarım son caremız ıse yarar...

Yorumlar

gulderya dedi ki…
sabır sabır her şey gelip geçer Allah yardımcın olsun

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi