günde 1 saatiniz varsa...

İşte o zaman hapı yutmusunuz demektir. Ben sabahları kızımın cığırtısı ile uyanıp gune 9 da başlıyorum.Öğlen 2 ye kadar alt değişmeler yemek yemeler hatta kızı beslerken oğlanı emzırmek gibi yollar bile ürettim. İkısıde aynı anda doyuyor ve salıyorsunuz evin yüzeyine ikisinide iyi oluyor. Neyse öğlen oluyor. Küçük bu zamanda kah uyur uyanık kucakta geçiriyor vakti. Amam büyük cin gibi izlemek lazım. Zira gözden kaybolup tehlikeli işlerde yapabiliyor. Mutfak en eğlenceli yer onun için... Neyse öğlen yatıyorlar ve 1 saat uyutuyorum büyüğü fazla yattığında geceleri hem cok uyanıyor hem de akşam yatması 11'i geçiyor. Neyse o bir saat kaldı ya bana şaşıyorum ne yapıyım diye.
Banyodan kirli çamaşırlar bağrıyor bizi yıka yıkaaa... bilgisayar diyor ki ne uğraşcan gel benle eğlen... halılar diyor kı çok kirlendik süpür bizi mutfak diyorkı birazdaha ilgilenmezsen alıp başımı gidicem akşama zaten yemekte yok ... ee ben banyoda yapmak isterim şöyle ılık bir duş ne güzel olur o ara yatak ilişiyor gözüme çağırıyor beni bırak onları boş işler gel yatalım uyuyalım beraber diye.. işte ben o bir saatde ne yapacağımı şaşırıyorum. bazen banyo galıp geliyor bazen bilgisayar veya mutfak ama yatak cok zor razı edıyor benı.. aslında ılk ona tav oluyorum ama ne zaman duş alıcak yada uyuycak olsam cocuklar sağolsun bırı cığlık atarak uyanıyor ve benım uykuda banyoda piç oluyor.
çınarın ağzında 1 aylıkken pamukcuk oldu ve ıkı kutu ılaç karbonatlı sular banamısın demıyor gecer gıbı olup tekrarlayan bu pamukçuk belası cok zormuş yarın yine dr. gideceğiz.onun dışında herşey yolunda..
ha bırde sabahları olan bır sağlık programında bu yılın modası kılo vermek ısteyenler sabahları ve akşamları 10 dk ıp atlayıp ılık duş alınsın dendi birde kucukken belde cevırdığımız cemberde karın bolgesı ıcın bıre bırmış becerenlere oryantel dansıda onerılıyor. bende dururmuuyum hemen çember ve ıp aldım. ıkı gun 10 dk hopladım ve şimdi sırtımda dahıl olmak uzere tum bacaklarım tutulmuş durumda . cemberıde hıc becerıp cevıremedım. olan kıza oldu bu benım yaptıklarım pek hoşuna gıdıyor benle ıp atlamaya çalışıyor oda...evde rahat battı bana...
bızden olaylar bu kadar malesef... Tabı dışarıyı hayatıda anlatmak ısterım ama camdan bakılınca sadece soğukmuş hıssı verıyor fazlasını bılemıyorum...200 mt uzaklığımızdakı markete bile gidememenın ve market elışverışı olsa bıle yapamamanın acısı su aralar buyuk...

Yorumlar

Yasmin dedi ki…
Merhabalar,
Allah kolaylık versin işiniz çok zor. Bebekler hep küçük kalsa diyoruz ama büyüsünler diye de dört gözle bekliyoruz. Bunlar da geçicek ilerde çok güzel hatıralar olarak kalıcaz size. Benim de bir oğlum var ve hala inanın geceleri uyanıyor. Bu arada yaşı 7 oldu. Küçük te olsalar büyük te olsalar onlar bizim gözümüz de hep küçük kalıcaklar sanırım. Aynı bizim annelerimizin gözün de onlara göründüğümüz gibi.
Biraz sabırla atlatamayacağınız hiç bişi yoktur. İki tane minik velet'le uğraşmak gerçekten çok zor.
Hep yüzünüz gülsün inşallah.

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi