dendi dendine ( iremce kendi kendine)










Bu aralar en çok kullanılan kımı zaman çok komık olan ama genelde sınır bozan bir kelime bu dendi dendine....
irem yemek yiyelim gel
dur anne dendi
dendine yeeee.....
irem gel gidiyoruz elimi tut
hayır anne ben dendi dendine yürüüüü....
irem hadi uyuyalım
hayır ben kal dendi dendine
gel giyinelim cicileri kızım
anne dendi dendine giyyy..
böyle ekleri kulanmadan yarım yamalak sonları uzatarak ilginç bir konuşma geliştirdi irem ve kendi kendine herşeyi yapabileceğini inandığından bu kendi kendineler bitmiyor. Neticede yaptıklarında ise %60 başarılı olabılıyor dolayısıyla yapamadıkca uğraşları artıyor bazen saatlerce yemek yada bir pjama giymek vaktını alıyor bu zaman uzadıkca bana gına geliyor geliyor sağdan soldan geliyorlar..
iki yaş sendromumu bu yoksa kişilik oluşmasımı bilemedim. Ama kararları net ne istediğini bilen biri olacak gibi davranıyor şimdilik. yemeklerde mızmızlık ve bildiği anladığı halde yapmak istemediği bir tuvalet eğitimi sorunumuz hala var malesef..
umut ise tosun paşa olma yolunda ilerliyor. kardeşinin o dönemine karşılaştırdığımda daha bağırtlak ve tembel bir bebek 4 aylık olacak ama hala yan dönemiyor.. koca dötten dolayı...
emziriyorum paso çok ağlak olunca tek meme hep ağızda susturucu oluyor malesef emzık emmedı buda. ve daha kotusu bıberonla verdığım mamayı bıle aynı ablası gıbı ağlaya zırlaya bınbır ezıyetle yıyor. yani benim cocuklara emzık ve bıberon ne yapıyor anlamıyorum emın yatın işte nerde oyle cocuk...
zuzumer ise o maç senın bu maç benim lig tvde stres atıyor. ben bu akşam hangi dağda kurt öldüyse cocukları erken yatırdım oyle mutluyumki birazdan kalkıp tamtam dansı yapacağım o kadar yani....




Yorumlar

mesecina dedi ki…
gel anam birlikte dans edelim.:)) benimkide 10 dakikada uyudu bu akşam , hayyyret;)
Yeni Hayat dedi ki…
canim ben amaya, sana yorum birakmaya daha once de calistim ama mutlaka google hesabi istiyor yapamadim. degistir istersen o kurali herkes yorum birakabilsin:)
irem buyumus umut gelmis hos gelmis tebrik ederim. ne guzel iki cocuk annesi olmussun. onceki postlarini birazcik okudum, sana su kadarini soyleyeyim kocalar (benim gorduklerim en azindan) ayni, yani her milletten olani, anlasilamamak hel anneyken cok zor ve kirici. sevgilerimle...

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi