çok zaaman oldu ıkı kelam yazmayalı...

Çok zamanda çok şeyler yaşandı.. Umut çınar iki kez biri ağır olmak uzere bronşit oldu. çok hassas bır bunyeye sahip olan koca oğlan gorunduğu gıbı olmadığını bıze kanıtladı...evet buyuduler ırem 30 aylık mumut 7 aylık olacak yakında omür gectı eatnes delırdı raporlu oldu. Gerçi ıyıde oldu epey rahatladım. depresif durumuma bir çare olsun diye dr. başvurdum uzun bir tedavıye başladık ama epey rahatladım artık ota boka sınırlenıpde cocukların canına düşmüyorum. Diyarbakırda son günlerim yakında uzun bir tatile cıkacağım. çocuklar ile İstanbula gideceğiz önümüzdeki hafta salı sabah ve hafta sonu ablamın düğününe katılacağız.Devamında Ankara'ya gıdıp kayınvalıdemlerde 2-3 hafta kalıcağız sonra zuzumer gelıp hep beraber tatıle gıdeceğiz donuşte benı tekrar ıstanbula bırakıcak ve ben ağustos sonuna dek ıstanbulda aılem ıle kalıcam. Uzun bır tatıl olcak 3 ay evımızden uzak kalıcaz.İnşallah tabi bakalım evdeki hesap çarsıya uyacakmı?bilemiyorum. Ancak uzun ve yalnız gecen 10 aydan sonra eğlenmek ve mutlu olmak istiyorum. Enerji dolu capcanlı heycanlı buyumus cocuklar ıle buraya donmek benı simdiden heycanlandırıyor. inşallah bundan sonra herşey cok guzel olur...

Yorumlar

Belkıs dedi ki…
mayısdan beri yazılmadığına göre planlar gerçekleşmiş demktir :) umarım herşey yolundadır..

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi