yalnız kutlanan noel ve devamındaki cinli günler...

zamanında daha yeni evlıyım. Kuaforde bir bayan bana yaklaşıp evlimisin diye sordu. Soru soran kişi orta yaş üstü . Evet dedim. eşiniz ne iş yapar dedi. devleti bekleyen adam dedım... Gülümseyerek Kadın bana hımm o zaman yarı dulsunuz dedi. Gülümseme suratımda yarım kaldı ablaklaştım Neden diye sordum. Çünkü benimde eşim aynı işi yapıyor dedi... Ve ne zaman yılbaşı bayram olsa kesın görev çıkar ve o işe gider ev halkı yarı buruk gecırırız o gunu demişti.. Ne güzel demiş... Şimdi yeni yıl için iki çocuk bir gün öncesinden eve faaliyet olsun diye noel şapkalarını bılem yaptık. Ertesı gun soylemesı ayıp ama diycem hindi sevmem diye tum tavuk attık fırına bir ziyafet hazırladık ben suslendım cıtcıkıdım. Koca geldı. canı cıktı cıkacak burnunda... sayın gül hazretleri şehrimize gelincei şler çığrından cıkmış tabi bızımkılerde neticede yorgunluk başağrısı hat safhaada.. yemegi yedi işte oylesıne yattı uyudu. Yeni yıl yenı yıl hanıı nerde olduk. Akşam 10 da zar zor kalk yenı yıl dıye kaldırdım cocuklarıda yıkadım uyuttum. niye yeni yıla nasıl girersen oye olur mantığı. erif uyanık olsun cocuklar uyusun hep 1 yıl boyle gecsın.. Nerde daha ilk gunlerde herşey tersıne dondu bile....
umutun cıkamayan dişleri ne ana bıraktı ne baba gece yarım saatde bır cığlık atarak uyanması tum gece uyudummu uyumadımmı bılemeden mor goz halkaları kazan gıbı bır kafaı le gune başlayış.. Daha başlangıcında hayır yok ne beklersın sen o gunden zaten umut geceden atmış sana golu bırde tvde sabah koru yerlerde plates topu ustunde tepınen ebru şallıyı gormuyommu aha ıste oda ıkıncı gol.... oda ıkı doğurdu dermısın ıkı cocuk anası... ne enerjı ne zindelık ne guzellık bır de bana bak ahhhh ahh ne deyım ağrıyan belımımı tutulmuş sırtımımı anlatayım yoksa kalkamayan kollarımımı....
yanı cok yoruluyorum cocuklardan helede umuttan.. irem zaten ac yumurcağı koy onune suyunu tamam tum gun sesı cıkmayan bır ıdıyot oldu sus cıceğı gıbı... arada umut gıderde kanalı değiştirirse tepkı verıyor oda kanalı ac dıye acmazsan vay halıne gozunden bır damla yaş akmadan 1 saat boğurebılıyor susmamakcasına en sonunda pes edıp naletolsun al deyıp acıyorum. Akşamları babası ısten geldı kanalı değiştirirse ne alat abı değiştiremeyıp iremın seerrine dayanamayıp actığıda oluyor.
ne cocuk buyuttum be en kızdığım tv ızleyen cocuk modelını bıle oldu ya dıbımde cokkızıyorum kendıme...kızım tvkolık oldu şimdi... oğlanda onla ızlıyor bazen.... buna engelolmazsam oda oyle olacak kesın....
cok sevdığım bır arkadaşım su an hastanede menenjıtten yatıyor yoğun bakımda aynı zamanda zuzumerınde arkadaşı ben zuzu sayesınde tanıdım. Şimdi zuzu hastanede refakatcı hanı kımseye bellı etmıyorum ama çok uzuluyorum sonu ne olacak bılınmeyen bır hastalık ınşallah ıyı olur tedavı olur. ıylesır bızde sevınırız. aılesıde... aksı takdırde onun acısını kımse kaldıramaz gıbı gelıyor bu cok ağır bir yuk olur bızım ıcın. bir evın bır oğlu anasının tek çocuğu guzel arkadaşım allah senı guzel eşine anana babana ve kuucuk oğuza bağışlasın. tabi biz arkadaşlarına zuzumerımle kardeş kadar yakın olan bu dostumuza allahtan acıl sıfalar dılıyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi