GİTTİM; gezdim;gördüm;geldim...

Evet gittim. Buralardan kaça gibi içimden oh kurtuluyorum der gibi gittim. Ankara da daha zor günler geçirdim. Olsun dedim sabrettim. Hayalimdeki Antalya tatilini hayallerimdeki gibi olmasa da yaşadım. İyi geldi kısmen. Sonra ben çocuklarla İstanbul'a döndüm. Eşim işinin başına.. İstanbul güzeldi. Bu kez her zamankinden daha rahat daha hoş vakitler geçirdim. D. bakır'ın aksine her günüm doluydu bur da çok zevk aldım her anımdan. Çocuklar babalarını özlemese hiç aklıma gelmiyordu evim. d.bakıra döneceğim zaman geldiğinde iki gün asık yüz gezdim hiç özlemedim ki o soğuk evi ve insanları...Şimdi bir enkaz var karşımda ve bunu göremeyen rahat insanlar... Herkes hiç birşey yokmuş gibi davranıyor bende onlara uyuyorum. Nasıl düzelecekherşey bilmiyorum kaybettiğimiz paraları ve güveni tekrar kazanacakmıyım bilmiyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi