nerdeyim

İşte geriye dönüp baktığımda bunu sordum  kendime... Neredesin sen eatnes... Ne yazık ki koskacaman bir sene de yazacak 5 post bulabilmişim kendime... Oysa yazmak en sevdiğim şeydi benim... Kendimi ifade ettiğim o özgür alanı bile kısıtlamış veya boş vermişim ne kötü...oysaki hayatımda neler değişti bu yıl.. Bu yıl düşmez kalkmazın olmadığını, büyük ne konuşursan yaşamadan ölmeyeceğini ,gerçek borçlanmanın nasıl olduğunu attan inip eşeği bulamayıp ortada kalmayı bu yıl kaybetmeyi öğrendim ben.... Belki her yıl inişli çıkışlı vakitler geçirirken aslında ufak şeylere isyan eden ben bu büyük kayıplarda susmayı öğrendim. Şükretmek içindi belkide tüm yaşananlar. eşimin bana ve sözlerime değer vermesini sağladım. bedeli 60.000 TL olsada kötünün sonucunda iyi olan tek şey buydu. Artık daha sakin daha düşünceli daha ılımlı bir zuzumer var. Sorsan öyle çok keşkeleri oldu ki son bir yıl içinde...hayat bizi son bir yılda 5 yaş büyüttü belki... hayatımızı ise 5 yıl geriye attık zuzumerin yanlışlarıyla.. olsun dedik onuda geçtik şimdi ise Allah'a unutmak için güç ver diyorum meğer ne basit varlıklar şu insanlar diyorum.. Önce korktuklarımız başımıza gelmesin diye dua ediyoruz. Sonra aman geldi başımıza içinden çıkacak yol ver diyoruz. Şimdi de allahım oldu bitti içinden de çıkamıyorum bari unutayım kabullenebileyim bitsin kalsın diye dua eder buldum bu nasıl zihniyet diye de soruyorum kendime...uzun lafın kısası düşmez kalmakmaz Allahmış onu anladım...Şimdi yeni bir dönemecin başındayız. Şark bitecek gideceğim diye 3 yıldır hayal kurarken yeni görev yeri ve süresi gündemde ... gidemiyoruz bir iki yıl daha doğu görevi uzayacak... hayaller yine askıya asıldı çuvala konup... bu dönemeci dönmek zorundayız kolumuzun kırığı bilekten değil taa dirsekten....maddi durumlardan kalmak zorundayız. hayaller çalışan anne başka sevdalara kaldı. sanırım ben hep çalışan evini işini çocuğunu bir düzende yürüten o bayanlara gıpta ederek geçircem günlerimi. keşke genç olsaydım da geçer deseydim. Ama 28 yaşında geldım 31 oldum ve belkı 33 34 olacağım gidene kadar. Ömrüm hayal kurarak geçince hayalleri gerçekleştircem zamnalardada geç kalmış olmazmıyım...
bu yıl çok kötü bir yıldı umarım bu üzüntüler bu yılda kalır yeni yılda yeni bir hayat başlar herkesle beraber bizlerede...üzüntüsüz sağlıklı mutlu günler diliyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi