ufka bakıyorum

Büyük beyaz bulutlar sevdadır bu dediğim anlatsam anlamazlar... Boşver.... ufka bakıyorum gelecek ilk defa korkutuyor beni... Hızla değişen dünyamıza adapte olamamaktan korkuyorum. İKİ çocuğa yeteli ve iyi anne baba olamamaktan korkuyorum. zamanı yakalayamadığım gibi hızla ellerimin arasından akışından korkuyorum. Bu zaman böyle çabuk mu geçecek ? böyle çabucak yaşlanacak mıyız? oysa ki hiç acelem yokken benim nedir zamanın telaşı bilmiyorum ki? sevmek mi korkum bu mu zayıf yanım sevmek alttan almak kalp kırmamak kullanılmak mı?  Sakin ve sinirli olmamak aptallık mı? bilmiyorum ama dışarıdan bunlar neden böyle algılanıyor. Bir burundan kıl aldırmama benim dediğim olsunculuk bencillik almış yüreklerimizi. Çok mu önemli bunlar kalp kırıp yürek burktuktan sonra...Samimiyeti özledim. gerçek dostlarımı....öküz altı buzağı aramayan rahat konuşup gezdiğim sohbetinden haz aldığım insanları...insan gibi insanları....bir yıl daha geçti ve mâlesef bir yılda yaşlandım...kızım büyümek için neden acele ediyor ki büyümek hiç güzel değilmiş meğerse...
Büyüdükçe yalnızlaşıyormuş insan... büyüdükçe dertleniyormuş.. artık müzikler daha dertli geliyor kulağıma sanırım hayatımda bebekliğimden sonra en çok bu yıl ağladım ben en çok bu yıl burkuldu yüreğim. Şansız olduğumu en çok bu yıl düşündüm.yalnız olduğumu yaşlandığımı hatta  çöktüğümü en çok bu yıl hissettim. İçimde bu yıl en çok uhdelerim kaldı, kıskanç oldum. Başkalarını çok kıskandım ve içim arabalara bakarken cızz ettı . Bu yıl annemi babamı ailemi ve ailmizi daha iyi tanıdım. Dost sandıkları mı ve yalancı dostları... en cok bu yıl arkamdan vuruldum ve bu yıl evet en cok bu yıl büyüdüm. sevginin bağımlılık gibi bir hastalık olduğunu gördüm... seviyorsan bağımlısın bir madde bağımlısının krize yakalandığı gibi kasılır kalırsın sevginin özlemiyle bir gölgesine girsem bir kokusunda uyusam bir dakika bir kerecik daha diye yalvarırsın Allaha...
sevmek bile hastalık olur bir süreden sonra ayrılık korkusu ensende koca bir yük olur. Daha az konuşur daha çok düşünür daha az güler daha çok ağlarsın. işte bunun adı yaşamak ve yaşlanmak olur.
herkesin yeni yılı kutlu olsun güzel günler yazacağımız umutlu bir blog olsun. Olsun gözüm olsun eski yıl bitti çok şükür yeni yılda herkes milyarder olsun gönüller bir muhabbet bol şen şakrak kahkahalı bir gün olsun inşallah....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi