3.2.1... başla yeniden bir maratona...

Ben istedim bunu biliyorum. Bu yüzden şikayet etmemem gerek. Ama zaman yaklaştıkça kasılıp ruhum daralıyor.. nasıl yapacağım bilmiyorum. Çocuklardan ayrı kalmak fikri bile içimi bunaltıyor. Başım ağrıyor gerginim. 2 gün sonra başlıyacak süreç... Ben  4 yıl 3 ay sonra işe başlıyacağım ve çocuklara apartmandan bir komsu bakacak. Ama ilk ayrılık nasıl olacak bilmiyorum çok geriliyorum. umut olayın çok farkında değil. İrem ise sürekli sorular soruyor. Bana neden çalışmak istiyorsun dedi. O küçük kafadan çok büyük sorular geliyor. biz o teyzeyle kalacağız sen napıcaksın peki... Arada dudaklar bükülüyor sarılıyor seni çok seviyorum diyor.. o böyle yaptıkça bana geliyor sağdan soldan. Umarım sancılı süreci çabuk atlatırız. çok gergin ve heyecanlı aynı zamanda evhamlıyım yardım yarabbim....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi